اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد

آغاز نخستین جشنواره صنایع‌دستی، غذا و بازی‌های بومی در بوشهر

با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، استاندار بوشهر و جمعی از مسوولان محلی نخستین جشنواره صنایع‌دستی، غذا و بازی‌های بومی در بوشهر افتتاح شد.

آغاز نخستین جشنواره صنایع‌دستی، غذا و بازی‌های بومی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بعد از ظهر امروز با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، استاندار بوشهر و جمعی از مسوولان محلی نخستین جشنواره صنایع‌دستی، غذا و بازی‌های بومی در دبستان سعادت بوشهر افتتاح شد.

در این نمایشگاه 144 مدرسه در مقاطع ابتدایی و متوسطه دوم برای نمایش صنایع دشتی و ساخت غذاهای محلی، شرکت کردند و خلاقیت‌های خود را در این بخش به نمایش گذاشتند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: این جشنواره به منظور آشنایی بیشتر دانش‌اموزان با غذای سالم و بازی‌های محلی برگزار شده است.

وی افزود: در آذرماه امسال و طی یک فراخوان عمومی به مدارس شهرستان بوشهر، رئوس این جشنواره اعلام شد که با استقبال خوبی از طرف دانش‌آموزان مواجه شدیم.

فاطمه هادی‌نژاد تصریح کرد: انتظار می‌رود که در این دور از جشنواره، دانش‌اموزان با فرهنگ و آداب غنی بوشهری بیشتر آشنا شوند و بتوانند مهارت‌های حرفه‌ای برای سالم‌زیستن را یاد بگیرند.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول