اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

امیر علی‌اکبری در گفت‌وگو با فارس:

امیدوارم کمربند قهرمانی سازمان ACB را دریافت کنم/ فایتر روس از ترس مبارزه با من جا زد

نایب قهرمان مسابقات MMA گفت: امیدوارم در اولین مبارزه با نماینده روسیه رنکینگ خوبی کسب کنم تا در ادامه راه بتوانم کمربند قهرمانی سازمان ACB را دریافت کنم.

امیدوارم کمربند قهرمانی سازمان ACB را دریافت کنم/ فایتر روس از ترس مبارزه با من جا زد

سیدحسن صفوی-به گزارش خبرگزاری فارس، گلادیاتور ایرانی یا همان قهرمان پرآوازه مسابقات رایزین ژاپن کسی نیست جز امیرعلی اکبری قهرمان سابق کشتی فرنگی ایران، مردی که این روزها برای رسیدن به کمربند قهرمانی سازمان ACB  روسیه سخت در تلاش است تا این بار در رینگ "تزارها" کمربند قهرمانی دنیا را از آن خود کند، علی اکبری سال 2016 و ۲۰۱۷ با سازمان ژاپنی «رایزین» قرارداد داشت و به افتخارات زیادی نیز دست یافت و حتی عنوان نایب قهرمانی در مسابقات رایزین را از آن خود کرد و با این موفقیت به سرعت از سوی سازمان روسی ACB که سطح بالاتری ازرایزین دارد با پیشنهاد خوبی روبرو شد و حالا قرار است در چهار مبارزه تحت نظر این سازمان وارد رینگ شود.

امیرعلی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که چه زمانی مبارزه شما با حریف روسی در سازمان ACB آغاز خواهد شد گفت: از فردا(یک شنبه) نخستین مرحله کمپ تمرینی ما آغاز خواهد شد، سه هفته اول تمرینات ما برای حضور در مسابقات روسیه قرار است در تهران برگزار شود،پس از آن یک مرحله اردوی خارجی پیش رو داریم که هنوز کشور محل تمرین مشخص نیست. 2 ماه دیگر اولین مبارزه من شروع خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نخستین مبارزه قرار است با نماینده روسیه مبارزه‌کنی؟ عنوان کرد: بله، اولین مبارزه من در سازمان ACB با نماینده روسیه است، امیدوارم بعد از این بازی رنکینگ خوبی را کسب کنم تا در ادامه بتوانم کمربند قهرمانی این سازمان را کسب کنم.

نایب قهرمان مسابقات جهانی MMA در پاسخ به این سوال که چرا در نخستین مبارزه حریف روسی حاضر به مبارزه کردن با شما نشد، گفت: متاسفانه در اولین مبارزه حریف(فایتر) روسی خودش را به آسیب دیدگی زد و از ترس مبارزه کردن با من جا زد. حتما حکمتی در کار بوده است. به هر حال من با سازمان ACB قرارداد یک ساله دارم و قرار است چهار بازی برای این سازمان انجام دهم. امیدوارم در نخستین مبارزه مقابل نماینده روسیه استارت خوبی برای ادامه راه بزنم.

علی اکبری در پاسخ به این سوال که آیا نحوه مبارزه حریفان خود را آنالیز کرده‌ای یا خیر، گفت: فیلم مبارزات حریفم را دیده‌ام اما شناخت کافی از او ندارم و هنوز مبارزات او را آنالیز نکرده‌ام. قطعا در این فرصت باقی مانده مبارزات او را آنالیز خواهم کرد.

وی در پایان صحبت‌های خود از تمرینات بوکسی که زیر نظر مربی ایرانی خود دارد، عنوان کرد: تمرینات بوکس در ایران زیر نظر علیرضا استکی پیگیری می‌شود. در واقع صبح ها و بعدازظهرها با او تمرین بوکس می‌کنم. تمرینات کشتی را هم که خودم پیگیری می‌کنم تا از آمادگی لازم برخوردار باشم. متاسفانه در ایران مربی خوب در رشته جوجیتسو وجود ندارد و ناچارم تمریناتی در تایلند انجام میدادم را در تهران مرور کنم. زمانی که در کمپ تایلند بودم تمریناتی که زیر نظر مربیان پیگیری می‌شد را یاد گرفتم و همان تمرینات را در تهران انجام می‌دهم. 

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول