اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

چهارمحال و بختیاری

در پیام تقدیرخانواده شهید عباسی مطرح شد

شهادت مدافعان حرم مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیسم

در پیام تقدیر خانواده شهید منصور عباسی آمده است: ان‌شاءالله که جریان حاصل از شهادت شهيد عباسی همانطور که به نابودی شجره خبیثه داعش کمک کرد، مقدمه‌ای بر تسریع نابودی غده سرطانی صهیونیسم و تمهید ظهور حضرت حجت(عج) شود.

شهادت مدافعان حرم مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیسم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شهید منصور عباسی از شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری است که در آخرین روزهای درگیری با داعش در جبهه مقاومت به فیض شهادت نایل آمد. خانواده این شهید به پاس حضور مردم در مراسم تشییع، خاکسپاری، هفته و چهلمین روز درگذشت با صدور پیامی از عموم مردم استان قدردانی کردند؛ متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و با سلام به مردم غیور میهن اسلامی و استان چهارمحال و بختیاری
مردمان چهارمحال و بختیاری در دهه‌های گذشته ثابت کرده‌اند که مرد میدان بوده‌اند و علاوه بر پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس هم ثابت قدم ایستادند، و هزاران شهید و جانباز این استان خود گواه این مدعا هستند.
امروز هم که فرزندان دلیر و مجاهد امام خمینی(ره) در نبردهای سرنوشت‌ساز جبهه‌های مقاومت کوله‌بار جهاد و شهادت را بر دوش می‌کشند و در دفاع از اسلام ناب محمدی و حریم اهل بیت علیهم السلام  اسوه‌ای برای مستضعفان، آزادگان و مسلمانان جهان در دفاع از مظلومان شده‌اند، مردانی از این دیار، از پیر و جوان همرزم آنان شده‌اند.
هرازگاهی خبر شهادت یکی از آنان عطر استانمان را زینبی می‌کند و به ما یادآور می‌شود که بخش عمده‌ای از امنیت ملی‌مان را مدیون و مرهون خون این شهیدان هستیم.
شهیدمنصور عباسی هفشجانی، یکی از این شهداست که به خاطر محاسن سفید و سوابق جهادیش او را به حق حبیب بن مظاهر شهدای مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری خوانده‌اند.
اینک مجالی برایمان ایجاد شده تا به نوبه خودمان از همه مردم گرانقدر وطن و استانمان، بویژه شهرکرد و هفشجان و همه شهرستان‌ها، هموطنان عزیز در فضای مجازی و تمامی مسؤولان عالی‌رتبه نظام، اعم از اجرایی، لشکری و کشوری، فرمانده محترم کل سپاه، وزرای ارجمند، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قضات و علی‌الخصوص نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و استاندار ارجمند، روحانیت معزز، دانشگاهیان محترم، کارمندان، اصناف و بازاریان و خصوصا همرزمان و همکاران پاسدار و بسیجی پدر شهیدمان در دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) از تیپ همیشه سرافراز حضرت قمربنی‌هاشم(ع) و خانواده‌های معظم شهدا، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اصحاب رسانه از جمله رسانه ملی و کانال‌های فضای مجازی مراتب تشکر و سپاس فراوان‌مان را بخاطر حضور در مراسم تشییع و تدفین و آیین‌های گرامیداشت شهیدان منصور و آیت الله عباسی اعلام کنیم و چنانچه امکان قدردانی از فرد فرد همه سروران ارجمند برایمان فراهم نیست، صمیمانه پوزش بخواهیم.
امید آن داریم که این شهیدان والا مقام، به پاس قدردانی شما و تکریم مقام شهدا، شفیعتان باشد.
ان‌شاالله که جریان حاصل از شهادت شهید منصور عباسی هفشجانی همانطور که به نابودی  شجره خبیثه گروه تروریستی داعش کمک کرد، مقدمه‌ای بر تسریع نابودی غده سرطانی صهیونیسم  و تمهید ظهور حضرت حجت(عج) شود تا پرچم حکومت اسلامی از دستان ولی امر مسلمین(مدظله) به دستان ولی عصر(عج) سپرده شود.
از طرف فرزندان شهید و خانواده‌های عباسی، ترکی و بی‌باک.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول