اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

فرمانده سپاه استان سمنان:

طرح محله اسلامی اهداف نظام را تأمین می‌کند/ توانمندسازی و محرومیت‌زدایی محلات محروم در اولویت قرار دارد

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به توانمندسازی مردم و محرومیت‌زدایی در محلاتی که طرح محله اسلامی در آن اجرا می‌شود، گفت: اجرای طرح محلات اسلامی اقدامی جهادی است که اهداف نظام اسلامی را تأمین می‌کند.

طرح محله اسلامی اهداف نظام را تأمین می‌کند/ توانمندسازی و محرومیت‌زدایی محلات محروم در اولویت قرار دارد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان، جلسه شورای محله اسلامی امشب با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، معاونان و اعضای شورای محله اسلامی شهرک ولی‌عصر (عج) و شهرک شهید بهشتی شاهرود برگزار شد و فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آن، با ارزیابی مثبت اقدامات انجام‌گرفته در اجرای طرح محله اسلامی اظهار داشت: تمام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی گوناگون که در محلات مختلف برگزار می‌شود، در جهت رسیدن به جامعه اسلامی و انقلابی است.

سردار حسن حسن‌زاده با اشاره به لزوم تعریف نقش رده‌های مختلف سپاه در اجرای طرح محله اسلامی اظهار کرد: سهم هر رده در اجرای طرح محله اسلامی تعیین و همچنین برای هنرمندان، طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان و مواردی که می‌توانند کمک کرده و امورات را تسهیل کنند نقشی تعریف‌شده و با تمرکز و هم‌افزایی بین اقشار مختلف شاهد اثربخشی هرچه بیشتر این طرح باشیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه خودکفاشدن محلاتی که طرح محله اسلامی در آن اجرا می‌شود نیز باید از اولویت‌های اجرای این طرح باشد، افزود: باید در اجرای این طرح به‌گونه‌ای عمل شود که این محلات به لحاظ توانمندی خودکفا و برای اجرای این طرح به سراغ محلات دیگر نیز رفت.

حسن‌زاده با بیان اینکه طرح محله اسلامی باید توسعه‌یافته و مختص یک یا دو منطقه نباشد، بیان کرد: بهترین راهکار برای توسعه طرح محله اسلامی فعال‌کردن محله‌های همجوار برای اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: دبیرخانه مرکزی طرح محله اسلامی نیز در سپاه استان سمنان به جهت هم‌افزایی بیشتر و شناسایی ظرفیت‌های داخلی و جلب همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های اداری، اجرایی و مؤسسات تشکیل خواهد شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: در صورت امکان با استفاده از ظرفیت‌های محلات اجرای این طرح مؤسسه خیریه‌ای برای کمک به افراد نیازمند منطقه با هدف جلب کمک‌های مردمی از محله، شهرستان، استان و یا حتی خارج از استان ایجاد شود و اگر این مؤسسات به‌خوبی مدیریت شود در درازمدت تأثیرگذار است.

حسن‌زاده با بیان اینکه اجرای طرح محلات اسلامی اقدامی جهادی است که تمام اهداف بسیج را تأمین می‌کند، تأکید کرد: با اجرای این طرح ضمن محرومیت‌زدایی، توانمندسازی مردم مطالبه،گری مردم را از مسؤولان نیز تقویت کرده‌اید.

انتهای پیام/2568/30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول