اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

قاضی‌پور در صحن علنی مجلس:

وزرا برای گرفتن بودجه بیشتر پشت اتاق نوبخت صف کشیده‌اند

نماینده ارومیه در مجلس، گفت: وزرای دولت جهت افزایش بودجه وزارتخانه‌های خود پشت در اتاق رئیس سازمان برنامه صف کشیده‌اند و این موجب تعطیل شدن کل دستگا‌ه‌های کشور شده است.

وزرا برای گرفتن بودجه بیشتر پشت اتاق نوبخت صف کشیده‌اند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 3 بهمن 96)طی اخطاری مستند به اصل 52 قانون اساسی و پس از سخنان محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: مهمترین مشکل بودجه عدم تطابق با واقعیات است.

وی افزود: بودجه کشور عبارت است از بودجه جاری به علاوه بودجه‌های عمرانی با استفاده از اوراق مشارکت که سیستم بانکی کشور را بر هم زده است.

قاضی‌پور خطاب به نوبخت گفت: شما با این بودجه نوشتن موجب شده اید که وزرا برای گرفتن بودجه بیشتر پشت در اتاق شما صف بکشند و بدین ترتیب شأن وزیران دولت رعایت نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این روش موجب شده است که کل دستگاه‌های کشور به خواب بروند چرا که همه دغدغه وزیر، اخذ بودجه بیشتر از سازمان برنامه و بودجه است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هزینه‌های جاری را کم کنید و به جای آ‌ن به داد فقرا، کارگران، کشاورزان و همه مردم برسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول