اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی:

مدیریت جهادی کلید رفع تمام مشکلات کشور است/ امام خمینی (ره) نمونه بارز یک مدیر جهادی بودند

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی با بیان اینکه مدیریت جهادی کلید رفع تمام مشکلات کشور است، گفت: امام خمینی (ره) نمونه بارز یک مدیر جهادی بودند.

مدیریت جهادی کلید رفع تمام مشکلات کشور است/ امام خمینی (ره) نمونه بارز یک مدیر جهادی بودند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ملک‌محمدی صبح امروز در نشست سیاسی سپاه ناحیه سمنان که با حضور کارکنان، مربیان و هادیان سیاسی در حسینیه شهدای این رده برگزار شد، ضمن اشاره به اتفاقات دی‌ماه گذشته اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنی‌ها را با نظام مقدس ما آغاز کردند و این دشمنی‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نقش دشمنان نظام در اتفاقات اخیر در کشور اعم از سلطنت‌طلبان، منافقین، آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌خوبی مشهود بود، افزود: دشمنان در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب تلاش کرده‌اند تا به اسلام ناب محمدی ضربه بزنند و در این چند سال اخیر داعش را به وجود آوردند تا به ایران ضربه وارد کنند؛ ولی هیچ دستاوردی نه در این زمینه و نه در دشمنی‌های قبلی و بعدی کسب نکردند و نخواهند کرد.

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی گفت: به لطف خدا و به برکت خون شهدا و وجود ولی‌فقیه امروز کشور ما قوی‌ترین کشور در منطقه است و چه کشورهای دوست و چه دشمن به این موضوع اظهار دارند.

ملک‌محمدی گفت: دشمن در حال حاضر تلاش می‌کند که نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد؛ ولی در این زمینه نیز ناموفق خواهد بود؛ زیرا مردم ایران اسلامی دارای بلوغ سیاسی و بصیرت بالایی هستند؛ درست است که در سطح جامعه مشکلاتی از قبیل بیکاری، گرانی، رکود و معیشت مردم وجود دارد؛ ولی مردم ایران اسلامی در عین گله‌مند بودن از وضع موجود بصیر نیز هستند و می‌دانند داخل نقشه دشمن نباید وارد شد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی جامعه گفت: تنها راه درمان مشکلات مردم مدیریت جهادی است؛ نگاه مدیریتی تمام مسؤولان در تمام بخش‌ها نباید به خارج باشد؛ مدیریت جهادی مدیریتی است که رفع مشکلات کشور و مردم را به همراه دارد و نیاز مبرم کنونی کشور مدیریت جهادی است.

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی تصریح کرد: امام خمینی (ره) نمونه بارز یک مدیر جهادی بودند که در طولانی‌ترین جنگ چند دهه گذشته با مدیریت جهادی ایشان به پیروزی رسیدیم و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و در ادامه امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه آن بزرگوار هستند.

ملک‌محمدی گفت: پیروزی در تمام جنگ‌ها شروطی دارد که ایمان به خدا، ولایت‌مداری و تنفر از نظام سلطه و ظالم ازجمله آن است.

انتهای پیام/2568/س30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول