اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان مطرح کرد

بهترین‌های خودروسازی در اصفهان/ رونمایی از آخرین محصولات چند شرکت خودروسازی

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از حضور 10 شرکت برتر خودروسازی کشور در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو خبر داد.

بهترین‌های خودروسازی در اصفهان/ رونمایی از آخرین محصولات چند شرکت خودروسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی یارمحمدیان بعد از ظهر امروز در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اظهار کرد: نمایشگاه صنعت خودروی اصفهان یکی از بهترین، پرمخاطب‌ترین و پر بازدیدترین نمایشگاه‌های استان اصفهان است که با مشارکت فعالان صنعت خودرو، امروز چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان افتتاح می‌شود.

وی با بیان این که این نمایشگاه 9 هزار متر مربع وسعت و 10 مشارکت کننده نیز از سراسر کشور در آن حضور دارند، بیان کرد: شرکت نمایشگاه‌ها سعی کرده با افزایش کیفیت مشارکت‌کنندگان، رضایت مخاطبان و مصرف‌کنندگان را به شرکت‌های خودروسازی جلب کند و این مشارکت کنندگان از بهترین‌های آن‌ها هستند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان این که امروز می‌توان اتحاد رقبای صنعت خودروسازی را در نمایشگاه مشاهده کرد، عنوان کرد: امروز 10 خودرو ساز برتر کشور در این نمایشگاه حضور دارند و 4 شرکت نیز از جدیدترین محصولات خود برای اولین بار در کشور، در نمایشگاه اصفهان رونمایی می‌کنند.

وی با بیان این که شرکت نمایشگاه‌ها سعی کرده تا نقش و رسالت خود برای رونق اقتصادی در اصفهان و کشور را ایفا کرده باشد، مطرح کرد: برگزاری رویدادهای اقتصادی و نمایشگاه‌های بین‌المللی در افزایش رضایت مخاطبان، اثرگذار است و این نمایشگاه نیز با کیفیت و استاندارد بسیار بالا برگزار شده است به نحوی که یکی از بی‌رقیب‌ترین نمایشگاه‌های کشور است.

یارمحمدیان در پایان گفت: هفته آینده، نمایشگاه خودروهای کلاسیک با همکاری هیأت اتومبیل‌رانی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان، افتتاح خواهد شد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با بیان این که در پروژه جدید نمایشگاه بین‌المللی اصفهان یک سالن نمایشگاهی به متراژ 15 هزار متر مربع، وجود دارد، تأکید کرد: در نمایشگاه جدید یک فضای باز نمایشگاهی به مساحت 17 هزار متر مربع و یک بخش اداری 9 هزار متر مربعی داریم و تا امروز حدود 35 درصد پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان این که پروژه به دلیل بدهی‌هایی که به بانک و پیمانکارها داشت متوقف شده بود و پیشرفت کندی داشت، یادآوری کرد: در مذاکرات با شهرداری، مقداری از بدهی‌ها با بدهکاران تهاتر شد و رشد پروژه سرعت بیشتری پیدا کرد و انتظار داریم تا اوایل سال 98 این پروژه افتتاح شود.

یارمحمدیان ادامه داد: متراژ نمایشگاهی ما در پروژه جدید افزایش می‌یابد و این نمایشگاه استانداردهای بین‌المللی را خواهد داشت و امیدواریم افتتاح نمایشگاه روشن‌دشت به رشد اقتصادی اصفهان کمک کند، اما این‌ها نیاز به همکاری اتاق بازرگانی، شهرداری و ... دارد و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان و تیم کاری سعی در ارتقای کیفیت مشارکت کنندگان و هم چنین افزایش کیفیت مشارکت کنندگان را داشته باشد.

وی در پایان گفت: ضریب بازدید مراجعه کنندگان نمایشگاه خودرو اصفهان بسیار بالاست و تعداد بازدیدکنندگان در سال گذشته بالغ بر 30 هزار نفر بوده است، فاز یک نمایشگاه نیاز به 150 میلیارد تومان بودجه دارد و تا امروز نزدیک به 38 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

انتهای پیام/63087/ص30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول