اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

واكنش آزادیخواه در مورد دستورالعمل آموزش و پرورش به پيش‌دبستاني‌ها و دانش‌آموزان اول و دوم ابتدايي

بخشنامه وزارت آموزش و پرورش محکوم است/ نمایندگان مجلس موضوع را بی‌پاسخ نمي‌گذارند/ به جای این بخشنامه‌ها، به مشکلات فرهنگیان برسید

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص بخشنامه آموزش و پرورش همدان مبنی بر ممنوعیت اردوی دانش‌آموزان پیش دبستانی و پایه‌های اول و دوم ابتدایی به گلزار شهدا، گفت: این اقدام آموزش و پرورش همدان قطعا محکوم است، اقدام وزارت آموزش و پرورش نیز در خصوص این بخشنامه محکوم است و با پیگیری نمایندگان مجلس مواجه خواهد شد.

بخشنامه وزارت آموزش و پرورش محکوم است/ نمایندگان مجلس موضوع را بی‌پاسخ نمي‌گذارند/ به جای این بخشنامه‌ها، به مشکلات فرهنگیان برسید

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص بخشنامه آموزش و پرورش استان همدان که در بخشی از آن بازدید دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و دوره‌های اول و دوم را از بازدید گلزار شهدا، آرامستان و عیادت از جانبازان ممنوع اعلام شده است، اظهار کرد: این اقدام آموزش و پرورش همدان قطعا محکوم است و باید تاکید کنیم اقدام وزارت آموزش و پرورش نیز در خصوص این بخشنامه محکوم است و قطعا با پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواجه خواهد شد.

وی افزود: اینکه ما از این همه مطالبات و مشکلات فرهنگیان اعم از حقوق و مطالبات فرهنگیان، پاداش پایان خدمت فرهنگیان، سرانه دانش‌آموزی، کلاس‌های مخروبه که بیش از 2 میلیون نفر در این کلاس‌ها مشغول به تحصیل هستند بگذریم و به این ها توجه نشود، بعد ابلاغ می‌شود دانش‌آموزان حق ندارند به گلزار شهدا رفته و به جانبازان سر بزنند، اصلا زیبنده نیست.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این عمل، ناشیانه است و یا می‌توان گفت مغرضانه است، حتما نمایندگان مجلس موضع‌گیری خواهند کرد و این اقدام بی‌معنا و بی‌مفهوم وزارت آموزش و پرورش را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

وی تاکید کرد: انتظار دارم تمام ادارات آموزش و پرورش استان‌ها اولین سنگری باشند که در این راستا موضع بگیرند نه اینکه مانند آموزش و پرورش همدان بلافاصله یک ابلاغیه غیر کارشناسی و ناشیانه را سریعا به کل شهرستان‌ها بفرستند.

آزادیخواه گفت: این موضوع نگران‌کننده است و از نظر ما صد درصد محکوم است، می‌شود گفت رگه‌هایی از این طرح منبعث از سند 2030 است اما به طور قطع فعلا نمی‌توان این ادعا را داشت.

انتهای پیام/89058/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول