اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

مدیرکل گمرکات مازندران:

240 میلیارد تومان تخلف مالیاتی در نوشهر شناسایی شد + فیلم و تصاویر

مدیرکل گمرکات استان مازندران گفت: ظرف تنها دو هفته در نوشهر 240 میلیارد تومان تخلف مالیاتی شناسایی شده است.

240 میلیارد تومان تخلف مالیاتی در نوشهر شناسایی شد + فیلم و تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، ابوالقاسم یوسفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه ظرف تنها دو هفته در نوشهر 240 میلیارد تومان تخلف مالیاتی شناسایی شد، اظهار کرد: با بررسی 12 شرکت از سوی گمرکات نوشهر، حدود 240 میلیارد تومان بدهی مالیات بر درآمد دارند که مربوط به سال 89 تا ابتدای 93 بوده است.

 

وی با بیان اینکه شناسایی تخلف 240 میلیارد تومانی مالیاتی در نوشهر از طریق سامانه جامع الکترونیکی انجام شد، افزود: اگر این موضوع بخواهد در کشور بررسی شود خیلی بیشتر از اینها است.

 

مدیرکل گمرکات استان مازندران تصریح کرد: بیشتر این تخلفات مالیاتی ناشی از ورود خودروها به کشور بوده است که بخشی از این خودروها در گمرک نوشهر وارد شده است و برای این موضوع بیش از 30 شکایت از بنده و همکارانم در گمرک استان مازندران در محاکم مختلف شده است که البته برای همه این شکایات منع تعقیب صادر شده است.

 

وی تأکید کرد: باید با کسانی که فساد اقتصادی ایجاد کردند به شدت برخورد شود و این مطالبه مردمی است و برای تحقق این کار باید به سراغ افراد یقه سفید و دانه درشت رفت.

یوسفی‌نژاد ابراز کرد: در حال حاضر 29 خودروی لوکس شامل BMW، بنز و پورشه را که بدهی مالیاتی داشتند در گمرک نوشهر توقیف کردیم که البته تعداد 18 خودرو به نفع دولت ضبط و مصادره شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

 

 

انتهای پیام/86019/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول