اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف بیش از 5 تن مواد مخدر در همدان/ کشف 1500 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از ابتدای سال بیش از 5 هزار و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح این استان کشف شده است.

کشف بیش از 5 تن مواد مخدر در همدان/ کشف 1500 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح عصر امروز در شهرستان رزن اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم نیروی انتظامی در سر کشی از شهرستان‌ها دیدار و ملاقات با مردم آن شهرستان است و امروز هم توفیقی شده که با مردم شهرستان رزن دیدار داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در راستای ایجاد امنیت در همه حوزه‌ها افزود: در سطح استان  و در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیش از 5 تن و 200 کیلوگرم انواع موادمخدر در 10 ماه ابتدای سال جاری کشف شده است.

وی اظهار داشت: بیش از 6 هزار نفر از توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر دستگیر و تعداد زیادی از آن‌ها تحویل اردوگاه شدند.

کامرانی‌صالح با اشاره به کشف کالای قاچاق از ابتدای سال در راستای حمایت از محصولات ایرانی گفت: ارزش ریالی کلاهای قاچاق کشف‌شده بیش از 1500 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته افزایش 25 درصد را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام بیش از 30 باند سارقان در سطح استان خبر داد و گفت: این سارقین به بیش از ده‌ها فقره سرقت‌های منزل، احشام، مغازه و سرقت های داخل خودرو اعتراف کردند و اموال به سرقت رفته شده کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول