اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

امام جمعه بسطام در روستای میان‌آباد:

«نفوذ» توطئه امروز دشمنان انقلاب اسلامی است/ فرهنگ ناب اسلامی ترویج شود

امام جمعه بسطام با حضور در روستای میان‌آباد گفت: «نفوذ» توطئه امروز دشمنان انقلاب اسلامی است و فرهنگ ناب اسلامی باید ترویج شود.

«نفوذ» توطئه امروز دشمنان انقلاب اسلامی است/ فرهنگ ناب اسلامی ترویج شود

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان سمنان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌علی رضوی‌نسب پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان و مربیان صالحین پایگاه‌های بسیج بخش بسطام که به همت حوزه بسیج مساجد و روستایی کربلا و به میزبانی پایگاه روستای میان‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: باید مربیان و سرگروه‌های صالحین تمامی توان خود را در اجرای هر چه ‌بهتر برنامه‌های صالحین در پایگاه انجام دهند.

وی تأکید کرد: با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج تلاش کنیم تا نسل جوانان را به مساجد و صفوف نماز جماعت پیوند دهیم.

امام جمعه بسطام با بیان اینکه امروز دشمن تلاش دارد تا نسل جوان ما را از دین و مذهب دور کند، افزود: توطئه دشمنان انقلاب اسلامی امروز با شکست در دوره‌های گذشته، به نفوذ تغییر رویه داده است؛ آنها تغییر نگرش نسل جوان و خانواده‌ها را در نظر دارند.

رضوی‌نسب حلقه‌های صالحین و فعالیت دست‌اندرکاران این امر را در ایجاد سد برابر توطئه دشمنان اثرگذار دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا با ترویج فرهنگ ناب اسلامی در تقویت دین و مذهب در جامه و به‌خصوص نسل جوان همت گماریم.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول