اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

مدیر حوزه علمیه شاهین‌شهر:

پذیرفتن سخنان امامان معصوم(ع) واجب شرعی است

مدیر حوزه علمیه اهل‌بیت(ع) شاهین‌شهر گفت: پذیرفتن سخنان امامان معصوم(ع) و آنچه در کتاب‌های معتبر اسلامی از آن خبر می‌دهند واجب شرعی است.

پذیرفتن سخنان امامان معصوم(ع) واجب شرعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام محمدعلی دایی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شاهین‌شهر اظهار کرد: پذیرفتن سخنان امامان معصوم(ع) و آنچه در کتاب‌های معتبر اسلامی از آن خبر می‌دهند واجب شرعی ست.

وی معرفت یافتن به امامان معصوم را برای مؤمنان لازم دانست و افزود: دشمنی و کینه به اهل‌بیت(ع) و دشنام دادن به اولیای معصوم حرام است و موجب کفر می‌شود.

دایی با بیان این‌که بی‌احترامی به ائمه معصومین(ع) از نظر شرع مقدس اسلام حرام است، خاطرنشان کرد: والدین و معلمان به فرزندان و دانش‌آموزان درباره سیره زندگانی ائمه اطهار(ع) بیاموزند و به آنان در خصوص شبهه افکنی‌هایی که در فضای مجازی علیه اهل‌بیت نبی مکرم اسلام (ع) منتشر می‌شود آگاهی‌بخشی کنند.

این مدرس حوزه علمیه اهل‌بیت(ع) شاهین‌شهر به اهمیت نماز خواندن در حرم امامان معصوم  و ثواب فراوان این عمل نیکو اشاره کرد و گفت: طبق روایتی فرشتگان الهی در کارنامه اعمال مؤمنی که در حرم مطهر حضرت علی(ع) نماز بخواند 400 هزار ثواب ثبت می‌کنند.

وی مؤمنان را به فرستادن درود و صلوات بر پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم(ع) و قرائت زیارت‌نامه‌های ائمه معصومین به‌ ویژه زیارت‌های جامعه کبیره و امین‌الله توصیه کرد.

انتهای پیام/63098/آ20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول