اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان در گفت‌وگو با فارس:

آمادگی 400 نیروی امداد و نجات گیلان و یک بالگرد امدادی در بحران پیش رو/ مردم اقلام غذایی و سوخت کافی ذخیره کنند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از آمادگی 400 نیروی امداد و نجات گیلان و همچنین یک بالگرد امدادی در بحران برف پیش رو خبر داد و از مردم خواست تا اقلام غذایی موردنیاز و سوخت کافی برای چند روز را ذخیره کنند.

آمادگی 400 نیروی امداد و نجات گیلان و یک بالگرد امدادی در بحران پیش رو/ مردم اقلام غذایی و سوخت کافی ذخیره کنند

مهدی ولی پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر استان در مقابله با بحران برف آینده خبر داد و اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی جمعیت هلال‌احمر نیز همچون سایر دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران گیلان به کلیه شعب و پایگاه‌های جمعیت در سراسر استان اعلام آماده‌باش کامل داده است.

وی افزود: جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با حدود 400 نفر از امدادگران و نجات گران در قالب 40 تیم امدادی به‌صورت شبانه‌روز در سطح استان آماده ارائه خدمات امداد و نجات به مردم در شرایط بحرانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان گفت: علاوه بر نیروهای امداد و نجات، یک دستگاه بالگرد امدادی ما در استان نیز در حالت آماده‌باش قرارگرفته و آماده ارائه خدمت در هر نقطه از سطح استان است.

ولی پور بر لزوم توجه مردم گیلان به هشدارهای اعضای ستاد مدیریت بحران استان تاکید کرد و گفت: امیدواریم با رعایت نکات ایمنی و هشدارهایی که توسط رسانه‌ها و سازمان‌های مسئول ارائه می‌شود مردم با کمترین آسیب و مشکل در طی روزهای آینده مواجه شوند.

وی همچنین توصیه‌ای به مردم استان مبنی بر حفظ ذخایر غذایی و سوخت در پی سرمایه شدید هوا ارائه کرد و گفت: مردم از تردد غیرضروری در طی دو سه روز آینده پرهیز کنند و مقداری اقلام غذایی و سوخت جایگزین را حتماً در منازل ذخیره داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول