اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق(ع):

کنگره دو قرن مقاومت در برابر استعمار سبب تقویت روحیه استکبارستیزی مردم می‌شود

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: کنگره دو قرن مقاومت در برابر استعمار سبب تقویت روحیه استکبارستیزی مردم می‌شود.

کنگره دو قرن مقاومت در برابر استعمار سبب تقویت روحیه استکبارستیزی مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی رزمجو بعد از ظهر امروز در نشست برگزاری کنگره بوشهر دو قرن مقاومت در برابر استعمار در بوشهر اظهار داشت: یکی از نیازهای انقلاب ما تقویت روحیه استکبارستیزی است که در این کنگره دو قرن مقاومت در اقشار مختلف مردم استان بوشهر با برگزاری این کنگره احیا می شود.

 وی با اعلام این که در سه سال گذشته این کنگره به نحو مطلوب انجام شده است، افزود: پیشینه حماسی تاریخ بوشهر که سرشار از ایثار است بر کسی پوشیده نیست ولی اگر این فداکاری‌ها در استان‌های دیگر اتفاق افتاده بود، شاهد استفاده‌هایی برای تقویت آن استان می شدیم در حالی  که در استان ما به شکل عادی از کنار آن می‌گذریم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: در پیش و هنگام پیروزی انقلاب، در دوران دفاع مقدس و پس از آن شاهد حماسه‌آفرینی‌های مردم بوشهر در مقابل استعمارگران بوده‌ایم که از این باب استان بوشهر در نوع خود منحصر به فرد است.

رزمجو عنوان کرد: با این شرایط به دلیل این که به شکل جامعی به  تاریخ مبارزات مردم استان بوشهر پرداخته نمی‌شود شاهد هستیم که خیلی به شکل عادی از کنار حماسه‌ آفرینی مردم این استان گذشته می شود.

وی ادامه داد: در طی سه دوره برگزاری این کنگره شاهد حضور اقشار مختلف مردم و جریان های سیاسی متفاوت در زمان برگزاری این کنگره بودیم که نشان می دهد همه مردم خود را سهیم در این حماسه ها می‌دانند .

 فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امسال این کنگره با کیفیت مناسب‌تری انجام می‌شود تا شاهد انتقال فرهنگ استکبارستیزی به نسل های مختلف و به ویژه نسل جوان انجام شود .

 رزمجو یادآور شد: این کنگره یادآور حماسه مردم استان بوشهر با استعمارگرانی است که با مقاومت مردم این استان چاره‌ای جزء شکست نداشتند.

 انتهای پیام/ 40/ 3347

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول