اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

با حضور چهار هزار ورزشکار و در چهار رده سنی صورت می‌گیرد

رقابت‌های کاراته مردان و زنان قهرمانی کشور در سنندج برگزار خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری رقابت‌های کاراته مردان و زنان قهرمانی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کشور در شهر سنندج خبر داد.

رقابت‌های کاراته مردان و زنان قهرمانی کشور در سنندج برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی رقابت‌های کاراته مردان و زنان کشور عصر امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، فرماندار و روسای ادارات و ارگان‌های دولتی سنندج در محل فرمانداری سنندج برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این دیدار از برگزاری رقابت‌های کاراته مردان و زنان قهرمانی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کشور به مناسبت دهه مبارک فجر و یادواره 5400 شهید استان کردستان در شهر سنندج خبر داد.

وی اظهار کرد: این رقابت‌ها در قالب انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد و ورزشکاران برای حضور در اردوهای تیم ملی و شرکت در المپیک آسیائی نوجوانان و جوانان و بازی‌های آسیائی جاکارتا بزرگسالان به رقابت خواهند پرداخت.

جولائی به حضور چهار هزار کاراته‌کا در هر دو بخش اشاره کرد و گفت: در بخش مردان دو هزار نفر و در رقابت‌های زنان نیز دو هزار نفر در این مسابقات بر روی تاتامی می‌روند.‌

این مقام مسوول عنوان کرد: رقابت‌های بخش مردان در روزهای 18 تا 20 بهمن ماه در اوزان منهای 55، 60، 67، 75، 84 و 84+ کیلوگرم در مجموعه ورزشی آزادی شهر سنندج برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه افزود: کاراته‌کاران زنان طی روزهای ۲۳ تا ۲۵ بهمن ماه در اوزان منهای 50، 55، 61، 68 و 68+ به رقابت خواهند پرداخت.

جولائی در پایان تصریح کرد: رقابت‌های کاراته مردان و زنان قهرمانی نوجوانان، جوانان،امید و بزرگسالان کشور با حمایت شرکت نارین صنعت آریای کردستان در بخش کاتای انفرادی، تیمی و کومیته انفرادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول