اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

به مناسبت ایام دهه فجر

مسابقه عکس حماسه حضور در هشجین برگزار می‌شود

اولین جشنواره عکس موبایلی (حماسه حضور) در بین دانش‌آموزان منطقه خورش‌رستم خلخال برگزار می‌شود.

مسابقه عکس حماسه حضور در هشجین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اولین جشنواره عکس موبایلی (حماسه حضور) در بین دانش‌آموزان منطقه خورش‌رستم برگزار خواهد شد.

عطا‌الله فرامرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اولین دوره مسابقه عکس حماسه حضور به مناسبت ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بین کلیه مقاطع تحصیلی  با موضوع ((انقلاب اسلامی و راهپیمایی عظیم 22 بهمن)) بر گزار خواهد شد.

وی افزود: یوم الله 22 بهمن یادآور روزهای پرشکوه پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است که اداره آموزش و پرورش و شورای اسلامی شهر هشجین امسال اولین دوره مسابقه عکس حماسه حضور را برگزار خواهد کرد.

معاون آموزشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش منطقه هشجین تصریح کرد: این مراسم ملی هر ساله با حضور پرشور مردم در سراسر کشور، باشکوه‌‌تر از گذشته برگزار می‌شود که می‌توان تصاویر نابی از برپایی این آئین حماسی ثبت کرد و به یادگار گذاشت.

فرامرزی ادامه داد: امسال قصد داریم یک مسابقه عکس موبایلی برگزار کنیم که دانش‌آموزان می‌توانند با ارسال تصاویر موبایلی خود از راهپیمایی بزرگ 22 بهمن  به دبیرخانه جشنواره در این دوره از مسابقات شرکت کنند و به سه نفر از نفرات برتر جوازی از طرف اداره آموزش و پرورش و شورای اسلامی شهر هشجین اهدا خواهد شد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه هر نفر فقط می‌تواند 3 عکس به دبیرخانه ارسال کند، اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تصاویر خود را تا تاریخ 26 بهمن ماه ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، داوری این دوره از مسابقات بر عهده بهروز عظیمی، احمد زعفری و سید ساجد یعقوبی خواهد بود.

انتهای پیام 3356/111

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول