اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

رئیس امور مساجد استان البرز:

امامزاده طاهر (ع) میزبان مسافران گرفتار در کولاک بود

رئیس امور مساجد استان البرز گفت: 24 ساعت گذشته با توجه به بارش شدید برف و کولاک در سطح استان البرز، مسیر تردد جاده‌ها مسدود شده بود که در همین راستا، امامزاده طاهر (ع) و امامزاده حیدر (ع) پذیرای شهروندان و مسافران در راه مانده بود.

امامزاده طاهر (ع) میزبان مسافران گرفتار در کولاک بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان البرز در کرج، گفت: در پی بارش شدید برف و کولاک در استان البرز هم‌زمان با بیشتر نواحی کشور شاهد انسداد تردد در مسیرهای شهری و بین‌شهری بوده‌ایم.

وی افزود: پس‌ازاین بحران به وجود آمده، ستاد مدیریت بحران استان البرز از امور مساجد درخواست کرد تا درب اماکن مذهبی برای کمک به استقرار موقت مسافران گرفتار در کولاک، باز شود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اظهار کرد: با توجه به اینکه امامزاده طاهر (ع) و امامزاده حیدر (ع) در مسیر جاده مخصوص و اتوبان قرار دارد، این مراکز آماده استقرار موقت مسافرانی شد که گرفتار کولاک و برف شده بودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به مسافران و شهروندان در این مناطق انجام می‌شود و با توجه به ادامه بارندگی استمرار خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به ادامه این روند در سایر مناطق، مسجد حضرت ابوذر واقع در گلشهر و مسجد جامع مستقر در فاز 4 که به اتوبان نزدیک است نیز به مردم خدمات‌رسانی خواهند کرد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در پایان خاطرنشان کرد: در منطقه پل فردیس نیز، مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در میدان امام حسین (ع) آمادگی ارائه خدمت به مردم را دارد.

انتهای پیام/3393

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول