اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

فرماندار طارم:

راه‌های مواصلاتی ورودی و خروجی شهر آب‌بر اصلاح می‌شود

فرماندار طارم بر لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه شهر آب‌بر به عنوان مرکز شهرستان طارم تاکید کرد و گفت: اصلاح راه های ورودی و خروجی شهر آب‌بر ضروری است و از برنامه‌هایی است که بایستی در کوتاه مدت اجرایی شود.

راه‌های مواصلاتی ورودی و خروجی شهر آب‌بر اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی باقری شامگاه یکشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر آب‌بر، اظهار داشت: لازمه توسعه هر منطقه، وجود اتحاد و همکاری در بین مردم است و خوشبختانه این ظرفیت در بین شهروندان شهرستان طارم وجود دارد.

وی در ادامه گفت: اگر روحیه اتحاد و همکاری در بین مردم باشد دولت نیز از اجرای پروژه‌ها استقبال و منافع اجرای این پروژه‌ها نیز مستقیما به خود مردم باز خواهد گشت. 

فرماندار طارم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر آب‌بر در مورد تعریض ورودی ضلع شرقی شهر آب‌بر افزود: دولت توان مالی برای خرید مستثنیات مردم برای انجام پروژه‌های عمرانی را ندارد، اگر شورای اسلامی شهر برای اخذ رضایت مردمی ورود نمی‌کرد، اجرای این طرح امکان‌پذیر نبود.

وی در ادامه از تعریض چهار راه کوهکن به آب‌بر در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: تعریض این مسیر در راستای اجرای پروژه طارم –شفت ضروری است.

باقری همچنین از تعریض مسیر آستاکل به آب‌بر در سال آتی خبر داد و عنوان کرد: اعتبار لازم برای اجرای این پروژه در سال آتی پیش بینی خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان از پیگیری جدی اجرای پروژه آب‌بر- شفت خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم با کد دار کردن این پروژه و تخصیص اعتبار ملی برای آن، جاده ای با استاندارد‌های لازم احداث شود.

وی با اشاره به نگاه مثبت استاندار محترم برای اجرای این پروژه گفت: پیگیر تخصیص اعتبار از محل استانی نیز برای این پروژه هستیم.

باقری در ادامه با اشاره به لزوم مدیریت در مصرف منابع آبی و کمبود منابع دولت در راستای احداث سد گفت: مطالعه ایجادهای آب شرب و معیشتی برای رودخانه‌های داخلی شهرستان در دستور کار است و اگر بنا بر احداث سد باشد بایستی سازه‌ای احداث شود که در آینده در مقابل سیل و زلزله مقاوم باشد. 

وی تاکید کرد: در شرایط فعلی شورای اسلامی پیگیر جذب سرمایه‌گذار برای احداث سیستم فاضلاب در شهر آب‌بر باشد، با تصفیه فاضلاب، آب موردنیاز کشاورزی تامین خواهد شد.

فرماندار طارم درخصوص ایجاد مجتمع دامداری در شهر آب‌بر گفت: در راه‌اندازی این مجتمع بایستی دغدغه‌های مردمی در نظر گرفته شود تا اجرای طرح با شکست مواجه نشود.

این مسئول از شناسایی مکانی در قسمت شمالی شهر آب‌بر برای اجرای این پروژه خبر داد و افزود: این محل امکان ایجاد زیرساخت‌های آب، برق را نیز دارد.

وی در مورد کمپ گردشگری پیرهمدان شهر آب‌بر گفت: کمپ گردشگری پیر همدان یک پروژه ملی است که به دلیل وجود معارض به حالت تعطیلی درآمده است و شورا باید برای حل مشکلات اجرای این پروژه ورود کند.

باقری تصریح کرد: مکان‌هایی چون امامزادگان جعفر، هاشم و عوف، آتشکده پیرهمدان، چشمه خانسر و بام شهر آب‌بر به عنوان مجتمع‌های گردشگری هدف‌گذاری شده‌اند، شورا با حل مشکلات اجتماعی زمینه‌های ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، جذب گردشگر و اشتغال پایدار را فراهم کند.

انتهای پیام/2308/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول