اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

در راستای پیشگیری ازسرقت منزل

منزل خود را به سیستم‌های ایمنی مناسب مجهز کنید

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گلستان در راستای پیشگیری از سرقت منزل گفت: شهروندان گلستانی تا حد ممکن منزل خود را به سیستم‌های ایمنی مناسب مجهز کنند.

منزل خود را به سیستم‌های ایمنی مناسب مجهز کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی بهرامی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: شهروندان گلستانی تا حد ممکن منزل خود را به سیستم‌های ایمنی مناسب مجهز کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان گلستانی از گذاشتن مقادیر زیاد پول در منزل خودداری کنند و در هنگام ترک منزل تنها به بستن درب منزل اکتفا نکنند و باید همسایه مورد اعتماد و یا بستگان نزدیک خود را جهت سرکشی از منزل مطلع سازند.

معاون اجتماعی انتظامی استان گلستان در خصوص پیشگیری از سرقت در منزل ابراز کرد: شهروندان گلستانی از قرار دادن کلید منزل در محل‌هایی نظیر جاکفشی، پادری و در داخل کفش و همچنین محل‌هایی که به راحتی قابل دسترسی است خودداری کنند.

بهرامی خاطرنشان کرد: شهروندان گلستانی از خالی گذاشتن منزل تا مدت زمان طولانی تا حد ممکن خودداری کنند و از قرار دادن نردبان، چارپایه و هر نوع وسیله دیگری که بتوان به راحتی به عنوان سکو برای بالا رفتن یا پایین آمدن استفاده کرد در مجاورت دیوارها و یا داخل حیاط خودداری کنند.

معاون اجتماعی انتظامی استان گلستان اذعان کرد: شهروندان گلستانی منزل خود را به سیستم‌های ایمنی نظیر دزدگیر، چشمی و قفل‌های مناسب مجهز کنند و در صورت تغییر مکان حتما قفل‌های درب منزل را تعویض کنند.

انتهای پیام/20/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول