اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان خبر داد

احداث 200 کیلومتر جاده 4 بانده در لرستان

معاون اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: 200 کیلومتر جاده 4 بانده در این استان در دست احداث است.

احداث 200 کیلومتر جاده 4 بانده در لرستان

صادق مریدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از خرم‌آباد، بیان کرد: قاعدتاً در فصل سرد سال شاهد کند شدن روند اجرایی پروژه‌های راه‌سازی هستیم که البته این روند در شهرهای جنوبی وضعیت بهتری دارد.

 وی ادامه داد: اکنون 200 کیلومتر جاده 4 بانده در مناطق مختلف استان در دست احداث بوده که امیدواریم تا پایان خردادماه سال آینده بتوان 40 تا 50 کیلومتر از آن‌ها را تکمیل و به بهره‌برداری رساند.

معاون راه‌سازی اداره کل راه و شهرسازی لرستان عنوان کرد: همچنین امسال تاکنون 54 کیلومتر جاده 4 بانده در استان تکمیل‌شده و شاهد تردد در آن‌ها هستیم.

مریدی اظهار داشت: به هر حال برای تکمیل پروژه‌های در دست احداث تأمین اعتبار مورد نیاز از اهمیت زیادی برخوردار بوده چرا که برای ایجاد هر کیلومتر جاده اعتباری بالغ بر 1.5 میلیارد تومان نیاز است.

وی عنوان کرد: با وجود کمبود اعتبارات با کمک پیمانکاران روند توسعه راه‌های استان در مناطق مختلف همچنان ادامه دارد و امیدواریم بتوان شاهد تکمیل طرح‌های در دست اجرا بود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول