اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کردستان

در جلسه ستاد بحران شهرستان بیجار عنوان شد

تردد خودروهای پلاک قرمز در ساعات غیراداری در بیجار ممنوع شد

فرماندار بیجار گفت: برخی از ادارات از دراختیارگذاشتن خودرو در زمان بحران امتناع می‌کنند ولی در ساعات غیراداری برای انجام کار شخصی استفاده می‌کنند که منبعد هر خودروی پلاک قرمز دولتی که در ساعات غیراداری بدون برگه مأموریت در سطح شهر مشاهده شود توقیف خواهد شد.

تردد خودروهای پلاک قرمز  در ساعات غیراداری  در بیجار ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، بیژن زندیه ظهر امروز در جلسه ستاد بحران که در سالن جلسات شهدای فرمانداری گمنام برگزار شد با تأکید بر آماده به خدمت بودن اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان بیجار، اظهار کرد: مدیران و اعضای ستاد بحران و تمامی امکانات و نیروی‌های انسانی ادارات در شرایط ویژه و بحرانی باید در اختیار ستاد بحران قرار دهند.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد بحران باید بر وظایف خود اشرافیت داشته باشند، گفت: برخی از دستگاه‌ها به وظایف خود واقف نیستند و این به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

زندیه گفت: ادارات و دستگاه‌ها موظفند در شرایط بحرانی در هر ساعت از شبانه روز تجهیزات خود را در اختیار ستاد بحران قرار دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها از در اختیارگذاشتن وسیله نقلیه در زمان بحران امتناع می‌کنند، اما در ساعات غیراداری به امورات شخصی خود می‌پردازند، گفت: منبعد هر خودروی پلاک قرمز که در ساعات غیراداری و بدون برگه مأموریت در سطح شهر مشاهده شود توقیف خواهد شد.

فرماندار بیجار عنوان کرد: توقیف خودروهای دولتی که در ساعات غیراداری در سطح شهر مشاهده می‌شوند از مصوبات ستاد مدیریت بحران شهرستان بیجار است و در صورت عدم همکاری مدیران و به ویژه اعضای ستاد به صورت کتبی اعلام می‌شود.

زندیه در ادامه با بیان اینکه با کم کاری اعضای ستاد بحران با جدیت و قاطعانه برخورد خواهد شد، گفت: اعضای ستاد بحران شهرستان بیجار تاکنون کار و وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند.

این مقام مسوول گفت: تاکنون هیچ مشکلی طی دو روز اخیر بارش برف و کولاک هیچ مشکلی در سطح شهرستان نبوده است.

انتهای پیام/75/2330/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول