اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

لرستان

نشست هم‌افزایی سپاه ناحیه و ستاد انتظامی پل‌دختر برگزار شد

ناحیه مقاومت بسیج و ستاد انتظامی پل‌دختر جهت ایجاد هم‌افزایی، تعامل و همکاری نشست برگزار کردند.

نشست هم‌افزایی سپاه ناحیه و ستاد انتظامی پل‌دختر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، عصر امروز دیدار صمیمی و جلسه تعاملی ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی پل‌دختر با حضور فرمانده انتظامی، زارع جانشین فرماندهی سپاه، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و کلانتری‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در محل دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان پل‌دختر برگزار شد.

در این نشست هر دو نیرو بر ارتقا امنیت شهرستان تأکید کردند و عوامل 2 دستگاه امنیتی در خصوص همکاری و تعامل بیش‌ازپیش با هم به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

فرمانده انتظامی پل‌دختر در این جلسه گفت: تعامل و همکاری بین این دو نیرو و 2 دستگاه امنیتی موجب ارتقا امنیت، آرامش و رضایت‌مندی شهروندان می‌شود هم‌چنان که در این راستا بین آن‌ها وحدت رویه بوده و گام‌های مؤثری برداشته شده است.

وی با بیان اینکه تعامل بین نیروهای امنیتی در ارتقا سطح امنیت شهرستان تأثیر بسزایی دارد افزود: یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی و سپاه پاسداران ایستادگی و مقابله با تهدیدات دشمن است که برای رسیدن به این مهم نیاز به وحدت و تعامل بین این نیروها است.

عبدالوند خاطرنشان کرد: سپاه و نیروی انتظامی به عنوان ید واحد زیر پرچم ولایت و تحت فرماندهی کل قوا با اقتدار ایستاده و هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد که دشمنان به اهداف شوم خود در این کشور دست یابند.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: گسترش و استمرار تعامل و روابط بین نیروهای انتظامی و نظامی منجر به مأموریت‌های موفق آمیز و مشترک 2 نیرو است که این امر در نهایت موجب احساس امنیت و آرامش در بین شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول