اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر صورت می‌گیرد

رونمایی از کتاب‌های «تا رهایی» و «یادمانده‌های سردشت» در ارومیه

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر از کتاب‌های «تا رهایی» و «یادمانده‌های سردشت» در ارومیه رونمایی می‌شود.

رونمایی از کتاب‌های «تا رهایی» و «یادمانده‌های سردشت» در ارومیه

مصطفی قلی‌زاده علیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر آئین رونمایی از دو کتاب با عنوان «تا رهایی» و «یادمانده‌های سردشت» با حضور هنرمندان، نویسندگان، فعالان عرصه فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه در ارومیه برگزار می‌شود که امید است کتب مورد اشاره در جامعه نیز مورد اقبال قرار گیرند.

وی افزود: در آستانه آغاز چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر، آئین رونمایی از کتاب‌های «تا رهایی» و «یادمانده‌های سردشت» در سالن همایش استانداری آذربایجان غربی برپا می‌‌شود به طوری که از نویسندگان و خانواده‌های راویان کتاب‌های مورد اشاره برای شرکت در آئین فوق دعوت به عمل آمده است.

این مسئول ضمن ابراز تاسف گفت: دو نفر از راویان در آستانه نشر و چاپ کتاب «تا رهایی» به جمع شهدای کشورمان پیوسته‌اند و یادگاران آنها مهمان ویژه مراسم مورد اشاره هستند همچنین مبارزان و زندانیان سیاسی قبل از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی در به ثمر رسیدن انقلاب داشته‌اند که در بخش دیگر برنامه‌‌ از آنها تجلیل خواهد شد.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی با بیان اینکه برای نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت همچنین ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران باید به صورت جدی تلاش شود، ادامه داد: در این زمینه انجام کار ریشه‌ای و تاثیرگذار به معنای واقعی کلمه ضرورت دارد همچنین باید برای انتقال مفاهیم به صورت ملموس و قابل درک برای نسل جدید ایران اسلامی تلاش شود.

وی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به اقشار مختلف مردم تبریک گفت و اظهار کرد: چنین روزهایی فرصت مغتنمی برای بازخوانی تاریخ انقلاب به شمار می‌رود بنابراین باید حداکثر استفاده را از آن کرد.

انتهای پیام/1023/2/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول