اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

ارتباط دانشگاه شیراز با اصحاب رسانه نزدیک‌تر می‌شود

ساخت یک استودیو برای خبرنگاران در دانشگاه شیراز

مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز از احداث یک استودیوی خبری در این دانشگاه برای خبرنگاران خبر داد.

ساخت یک استودیو برای خبرنگاران در دانشگاه شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بهمن فیزابی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روابط عمومی دانشگاه شیراز در راستای ترویج شفافیت، برنامه‌های سازنده‌ای را در دستور کار خود قرار داده که در آینده نزدیک در یک نشست صمیمی با اصحاب رسانه مطرح خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر در حال ساخت یک استودیوی رسانه‌ای در دانشگاه شیراز هستیم تا خبرنگاران در این استودیو به‌صورت مستقیم با مدیران دانشگاه ارتباط برقرار کنند.

فیزابی در مورد مزیت این استودیو اظهار داشت: مدیرانی که دسترسی به آنان به دلیل مسافت و ... مشکل است، با حضور در این استودیو به سؤالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد.

این مقام مسؤول همچنین از آمادگی دانشگاه شیراز برای حل مشکلات استان فارس ازجمله بحران کم‌آبی و... با حضور مسؤولان مربوطه و کارشناسان دانشگاه خبر داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز افزود: مطمئناً شرایط برای ارتباط با اصحاب رسانه در دانشگاه شیراز سهل‌تر خواهد شد که در این راستا همکاری خبرنگاران نیز ضروری است تا بتوانیم با کمک یکدیگر قدم‌های مثبتی برای پیشرفت استان فارس برداریم.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی گوناگون ازجمله زبان انگلیسی، رایانه و... برای خبرنگاران در آینده خبر داد و افزود: بی‌گمان حضور اصحاب رسانه در دانشگاه شیراز نسبت به گذشته بسیار راحت‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/76018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول