اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خوزستان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک:

اندیمشک آماده میزبانی از سرمایه‌گذاران و حمایت ویژه آنان است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: شهرستان اندیمشک آماده پذیرایی از سرمایه‌گذاران و اجرای طرح‌های مربوط به حوزه کار و تعاون است و از فعالان این حوزه، حمایت ویژه می‌کند.

اندیمشک آماده میزبانی از سرمایه‌گذاران و حمایت ویژه آنان است

سید ناصر حسینی شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک، اظهار کرد: حوزه تعاون و خدمات مرتبط با آن باید بیش از گذشته جدی گرفته شود و زمینه اجرا اهداف آن محقق گردد.

وی بابیان این‌که تعاون، یک مفهوم مهم اقتصادی است، افزود: تعاون نقشی مهم در کارآفرینی و شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی دارد و در صورت توجه به تحقق مفاهیم آن، شاهد افزایش کارآفرینی در شهرستان خواهیم بود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک با اشاره به این‌که تعاون یک مفهوم مهم اجتماعی است، عنوان کرد: تعاون مشارکت عمومی را در عرصه تولید ملی تقویت را می‌کند، به همین دلیل در صورت توجه به تعاون، سرمایه‌گذاران و اقشار مختلف اجتماعی به تولید و کارآفرینی علاقه‌مند و ظرفیت اقتصادی شهرستان توسعه می‌یابد.

وی بابیان این‌که تعاون سبب توجه به ظرفیت‌های اقتصادی و رقابت سالم تولیدی می‌شود، گفت: تعاون؛ اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان را وارد چرخه تولید کشور می‌کند که این فرصت مناسب برای شکوفایی اقتصادی جامعه است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مهم اقتصادی شهرستان اندیمشک، بیان کرد: شهرستان اندیمشک آماده پذیرایی از سرمایه‌گذاران و اجرای طرح‌های مربوط به حوزه کار و تعاون است و از فعالان این حوزه، حمایت ویژه می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول