اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تهران

نماینده مردم پاکدشت در مجلس:

مردم فرون‌آباد و شریف‌آباد باید از آب سد ماملو بهره‌مند شوند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم فرون‌آباد و شریف‌آباد باید از آب سد ماملو بهره‌مند شوند.

مردم فرون‌آباد و شریف‌آباد باید از آب سد ماملو بهره‌مند شوند

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران، ظهر امروز همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر، آیین آغاز عملیات اجرایی طرح آب‌رسانی ماملو به شهر فرون‌آباد با حضور هادی تمهیدی فرماندار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن لزومی امام جمعه، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، قائم‌مقام آبفای استان تهران، داریوش پازوکی شهردار پاکدشت، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت، فرون‌آباد و شریف‌آباد و دیگر مسؤولان شهرستان در شهر فرون‌آباد برگزار شد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ‌زنی مخزن آب شهر فرون‌آباد گفت: زمانی که کلنگ سد ماملو زده شد، هاشمی‌رفسنجانی رئیس‌جمهوری بودند و آخوندی نیز در سمت وزیر در حال خدمت بودند؛ آخوندی در این مراسم گفت با آبگیری سد ماملو شرق تهران و پردیس از این قسمت آب‌رسانی می‌شود ولی بنده به وی گفتم اگر قرار است این سد مانند سد لتیان که برای ورامین و پاکدشت بود ولی آب‌رسانی به این دو شهر انجام نشد که ارزشی ندارد؛ باید سد برای هر دو شهر مفید واقع می‌شد، صرفاً کلنگ‌زنی در آن شهر باشد و خود شهر ثمره نبیند که ارزشی ندارد و باعث آبادانی نمی‌شود.

محمد قمیافزود: مسؤولان گفتند سد ماملو برای ورامین و پاکدشت است و باید هر دو شهر از ثمره این افتتاح بهره‌مند شوند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث افتتاح سد مطرح شد ولی آن زمان من نماینده نبودم، در زمان افتتاحیه یک لوله دو متری زده بودند و روی آن نوشته‌شده بود خط لوله انتقال آب به تهران و یک لوله کوچک‌تر زده بودند و روی آن نام پاکدشت را زده بودند؛ چگونه بود که این سد برای پاکدشت و ورامین بود و خط انتقال کوچکی به این شهر تخصیص داده‌شده بود؛ برخی از مسؤولان آنجا بودند کف‌زدن و الله‌اکبر گفتند ولی کسی نگفتند این آب را برای چه به تهران می‌فرستید.

قمی گفت: آب به تهران انتقال شد و بعد که بنده به‌عنوان نماینده انتخاب شدم اولین گام را برای بازگردان آب به پاکدشت و رسیدن آن به فرون‌آباد و شریف‌آباد برداشتم.

وی افزود: نمی‌شد آب را به تهران ندهیم ولی نمی‌توانستیم چشمانمان را برنداشتن آب در شهر فرون‌آباد و شریف‌آباد بست؛ وقتی با کارگری و بغدادی صحبت کردیم و قبول زحمت کردند و انجام شد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه امروز این پروژه به کلنگ‌زنی برسد کارهای بسیاری انجام‌شده و پیگیری‌های متعددی انجام‌شده است؛ لوله‌گذاری از دوره قبل شورای اسلامی شهر فرون‌آباد آغاز شده و زمین در این دوره شورای اسلامی انجام‌شده است.

قمی بیان کرد: اسم شهر کافی نیست باید امکانات کافی نیز به این شهر تعلق بگیرد؛ شهرداری با همکاری شورای اسلامی تغییرات اساسی در شهر انجام خواهد شد و امکانات شهری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه آب الفبای آبادانی است و خدمتی بالاتر از آب‌رسانی نیست از زحمات شرکت آبفای استان تهران و آبفای جنوب شرقی در آب‌رسانی به شهرستان پاکدشت تقدیر و تشکر کردند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد شهردار فرون‌آباد و شورای اسلامی رویکرد رشد و پیشرفت شهر است امیدواریم شاهد افتتاح پروژه‌های مهم عمرانی خوبی در شهر فرون‌آباد باشیم.

انتهای پیام/67043/30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول