اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قزوین

نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

وظیفه همه حفظ انقلاب و صدور آن به جهان است/ آینده‌ای روشن در انتظار مستضعفان

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: انقلاب کردن و انقلابی بودن فقط وظیفه ما نیست؛ بلکه انقلابی ماندن هم وظیفه‌ ماست، انقلاب را باید با استقامت و ایستادگی حفظ کرده و آن‌را به جهان صادر کنیم.

وظیفه همه حفظ انقلاب و صدور آن به جهان است/ آینده‌ای روشن در انتظار مستضعفان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جلسه انس با قرآن کریم در امامزاده اسماعیل(ع) با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: قرآن کریم عامل اصلی هدایت ما به سوی تفکر دینی و انقلابی است و عمل ما به تذکرات قرآنی زمینه‌ساز تشکیل حکومت دینی می‌شود.

وی افزود: هرکس مؤمن باشد خداوند برای او ولی و سرپرست معرفی می‌کند تا در مسیر هدایت قرار بگیرد؛ اما کسی که از پذیرفتن حق سرباز می‌زند اولیاء طاغوت دارد و در مسیر باطل قرار می‌گیرد، حال ما باید فرا بگیریم که چگونه زیر چتر ولایت خداوند قرار بگیریم.

امام جمعه قزوین ادامه داد: خدای متعال، رسول اکرم(ص) و امامان(ع) را ولی و سرپرست ما قرار داده است، در زمان حکومت پهلوی، آمریکا و اسرائیل و انگلیس خود را حاکم و ولی ما می‌دانستند و اولیاء طاغوت بودند و در این فضا خداوند با معرفی امام راحل(ره) به عنوان ولی، مسیر هدایت را به ما معرفی کرد.

عابدینی اذعان کرد: خداوند ولایت فقیه را نماینده عصر غیبت قرار داده است تا به ما بگوید که حتی در دوران غیبت هم ما را بدون سرپرست نگذاشته است، امام صادق(ع) می‌فرمایند زمانی‌که دست شما به ما نمی‌رسد به حاکم دینی که مجتهد واجدالشرایط باشد مراجعه کنید و او را از طرف ما به عنوان حاکم دینی بپذیرید.

وی بیان کرد: مبارزان انقلابی در دوران خفقان، ظلم و ستم شاهنشاهی با امید به نصرت الهی و وعده‌های الهی که عاقبت حکومت جهان برای مستضعفان است، در برابر شکنجه‌ها و زندان رفتن مقاومت کردند و این پیروزی بزرگ را برای ما به ارمغان آوردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اضافه کرد: آیات مختلف قرآن ما را به انقلاب و نگهداری از آن دعوت می‌کند، انقلاب کردن و انقلابی بودن فقط وظیفه ما نیست؛ بلکه انقلابی ماندن هم وظیفه‌ ماست، انقلاب را باید با استقامت و ایستادگی حفظ کرده و آن را به جهان صادر کنیم.

عابدینی عنوان کرد: این نگاه که چون ما انقلاب کردیم و به لطف خداوند متعال امنیت در کشورمان برقرار است پس نباید به فکر دیگر کشورهای مسلمان جهان باشیم، با مبانی قرآنی همخوانی ندارد و ما باید یاور و حمایت‌گر آن‌ها باشیم؛ با همین نگاه امام خمینی(ره) فرمودند ما باید انقلاب اسلامی را به کشورهای مختلف جهان صادر کنیم.

وی ادامه داد: در آیات و روایات متعددی خدای متعال آینده جهان را متعلق به صالحان می‌داند که در آن زمان پرچم حق برافراشته می‌شود و آینده‌ای روشن در انتظار مستضعفان جهان است.

انتهای پیام/77037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول