اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس

بخشدار جدید زرقان:

اولویت بخشداری زرقان رعایت قانون و اشتغال است

بخشدار جدید زرقان گفت: رعایت قانون، ایجاد اشتغال، رونق کسب‌وکار، برقراری امنیت و توسعه صنعت مهم‌ترین اولویت‌های بخشداری زرقان است.

اولویت بخشداری زرقان رعایت قانون و اشتغال است

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم رحیمی بخشدار زرقان عصر امروز در آیین تکریم و معارفه بخشدار پیشین و جدید این بخش در سخنانی با حضور فرماندار شهرستان و دیگر مقام‌های محلی در سخنانی اظهار داشت: بخشداری به‌ عنوان نماینده عالی دولت علاوه بر اجرای سیاست‌های کلان، با کمک دستگاه‌های امنیتی و قضایی بستر توسعه و امنیت جانی شهروندان را بر عهده دارد.

 وی خاطرنشان کرد: از 400 کارگاه صنعتی و تولیدی در شیراز، 20 درصد از بخش‌‌های نیمه‌صنعتی و تولیدی را بخش زرقان به خود اختصاص داده است که بستر را برای سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم می‌کند.

بخشدار زرقان تصریح کرد: بخش زرقان به‌عنوان کلیدور ورودی فرهنگ، تمدن و تاریخ با راه‌اندازی میز سرمایه‌گذاری با کمک بخش خصوصی بستر مناسبی برای توسعه صنعت توریسم و جذب گردشگراست.

بخشدار پیشین بخش زرقان در ادامه این آیین بیان داشت: کمک به محرومان، توجه به زیرساخت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و توجه و نیز تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام ازجمله اولویت‌های این بخشداری است.

فرشاد کوشا اضافه کرد: با کمک و همکاری معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی بهره‌برداری از درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی این بخش با 85 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر برنامه‌های در دست اجرای این بخش است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول