اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

یزد

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد:

آمارهای ارائه‌شده‌ از سوی مسئولین باید نتیجه ملموس در جامعه داشته باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تأکید بر اینکه آمارهای ارائه‌شده در سخنرانی‌های مسئولین باید نتیجه ملموس در جامعه و کشور داشته باشد، تصریح کرد: مسئولین نباید به سخنرانی و آمار دادن اکتفا کنند.

آمارهای ارائه‌شده‌ از سوی مسئولین باید نتیجه ملموس در جامعه داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری عصر امروز در دیدار با اعضای کمیته اساتید و دانشجویی گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره نزدیک بودن 40 سالگی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: نقاط ضعف و قوت برنامه‌های اجراشده در مدیریت کشور و عرصه‌های مختلف در طول این مدت باید بررسی شود و باید ببینیم نتیجه سیاست‌ها اتخاذشده در بخش‌های مختلف و شیوه‌های به کار گرفته‌شده چه بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد از نظام آموزشی کشور به‌عنوان یکی از سیستم‌هایی نام برد که ایجاد تحول در آن ضروری است و تصریح کرد: شیوه‌های آموزشی و تدابیر اتخاذشده در این راستا نیاز به بازنگری اساسی دارد.

امام‌جمعه یزد با تأکید بر اهمیت مقوله آموزش در کشور، عنوان کرد: خروجی آموزش‌های ما هم در مدارس و هم در سطح دانشگاهی باید نیروهایی کارآمد و مؤمن و انقلابی باشد، چراکه آینده کشور را جوانان و نوجوانان امروز می‌سازند و کوتاهی در امر تربیت و تعالی آن‌ها مشکلات فراوانی برای کشور ایجاد می‌کند.

ناصری بابیان اینکه عمق‌بخشی به مبانی دینی نوجوانان و جوانان و تربیت نیروهای خلاق و کارآمد به‌منظور آبادانی و پیشرفت کشور باید در مراکز آموزشی کشور صورت بگیرد، یادآور شد: متأسفانه سیستم آموزشی ما دچار روزمرگی شده است که نیاز به علاج دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد صبر، تفکر و تعقل را صفاتی دانست که به‌طور مکرر در قرآن کریم مورد تأکید قرارگرفته و بیان داشت: انسان فکور و صبور در سیستم آموزشی فعلی کشور تربیت نمی‌شود و این موضوع باید موردتوجه قرار بگیرد.

وی افزود: حل معضلات آموزشی که از گذشته وجود دارد، بسیاری از مشکلات کشور را برطرف خواهد کرد و رشد و تعالی جامعه را به دنبال خواهد داشت.

امام‌جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه همه مدیران کشور باید به حل معضلات اقتصادی کشور در راستای پیشرفت و آبادانی این سرزمین توجه کنند و با عزمی جهادی و روحیه انقلابی به فعالیت بپردازند، اذعان کرد: آمارهای ارائه‌شده توسط مسئولین باید به‌طور ملموس در جامعه احساس شود و رشدهایی که در سخنرانی‌ها مطرح می‌شود باید در کشور و جامعه نیز احساس شود.

ناصری در پایان با تأکید بر اینکه مسیر انقلاب اسلامی ایران، همان مسیری بود که پیامبران و ائمه اطهار در آن قدم برداشتند و جان خود را فدا کردند، تصریح کرد: انقلابی که به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید در راستای برچیده شدن بساط حکومت طاغوت و حاکم کردن اراده خداوند بود.

پایان پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول