اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

سخنگوی نیروی انتظامی:

امنیت دهه فجر برقرار است/ تدابیر و تمهیدات انتظامی، ترافیکی و امنیتی ویژه دهه فجر اندیشیده شده

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: دستورات هوشیاری و مراقبتی، تدابیر و تمهیدات حفاظتی، اطلاعاتی و عملیاتی لازم برای پیشگیری از هرگونه تحرک ضدامنیتی و... صادر شده است.

امنیت دهه فجر برقرار است/ تدابیر و تمهیدات انتظامی، ترافیکی و امنیتی ویژه دهه فجر اندیشیده شده

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با اشاره به ایام الله دهه فجر تاکید کرد: همچون 39 سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب می‌گذرد پلیس نیز علاوه بر تامین حداکثری امنیت این ایام، همچون سایر شهروندان عزیزمان در راهپیمایی گسترده و مردمی 22 بهمن شرکت خواهد کرد.

سردار منتظرالمهدی با یادآوری این مطلب که همواره برخی از دشمنان و کج‌اندیشان به دنبال زدن ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: دستورات هوشیاری و مراقبتی، تدابیر و تمهیدات حفاظتی، اطلاعاتی و عملیاتی لازم برای پیشگیری از هرگونه تحرک ضد امنیتی و... صادر شده است.

سخنگوی ناجا خاطر نشان کرد: نسبت به همکاری و هماهنگی با ستاد برگزاری دهه مبارک فجر و سایر سازمان‌ها همچون ارتش ،سپاه و بسیج برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم دهه مبارک فجر اقدامات لازم صورت گرفته است.

معاون اجتماعی ناجا تصریح کرد: مسئولیت برگزاری مراسم در 9 استان تهران، ایلام، یاسوج، بندرعباس، سنندج، بجنورد، بوشهر، اردبیل و کرج برعهده نیروی انتظامی است که ان‌شالله به بهترین نحو برگزار خواهد شد.

وی افزود: تجلیل از خانواده معظم شهداء و حضور در گلزار شهدای استان و شهرستان های تابعه در ساعت 14:00 تاریخ 19 بهمن‌ماه 96 توسط نیروی انتظامی و همچنین ایجاد غرفه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن با همکاری و هماهنگی ستاد دهه مبارک فجر استان از جمله برخی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در این ایام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول