اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

همدان

معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان:

امکانات صداوسيماي همدان مربوط به دهه 70 است، به‌روز شود/ اميدآفريني در جامعه اصل باشد

معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه صدا و سیما در ایجاد وحدت و همدلی نقش کلیدی دارد، گفت: امکانات صداوسيماي همدان مربوط به دهه 70 است، بايد به‌روز شود.

امکانات صداوسيماي همدان مربوط به دهه 70 است، به‌روز شود/ اميدآفريني در جامعه اصل باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جشن پوشش 99 درصدی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال در همدان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با بیان اینکه در برهه‌ای از زمان استکبار به ایران هجوم آورد و منابع ما را به غارت برد، اظهار کرد: امام راحل توانست با همراهی مردم رژیم تا بن دندان مسلح را در 22 بهمن ماه به زیر بکشد.

وی با بیان اینکه شعار محوری انقلاب «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است، افزود: علیرغم توطئه‌های دشمنان و با توکل به خدا و صلابت رهبری تحریم‌های ظالمانه را پشت سر گذاشته و از موانع عبور کردیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه امروز 40 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد اما از دشمنی دشمنان با نظام و انقلاب کاسته نشده است، یادآور شد: مقام معظم رهبری رمز پیروزی را در وحدت کلمه و ایجاد امید و نشاط در جامعه می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه امروز مفتخریم که پوشش 99 درصدی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال در همدان را در استان جشن می‌گیریم و صدا و سیما در کنار بالا بردن کمی و کیفی برنامه‌ها باید مطالبات مردم را بیان کند، تصریح کرد: باید یک ارتباط دوسویه برقرار شود.

شاهرخی با بیان اینکه صدا و سیما در ایجاد وحدت و همدلی نقش کلیدی دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب تمام تلاش خود را به کار گرفتند که در جامعه ایجاد یأس کنند که به لطف خدا این نقشه و توطئه تاکنون به ثمر ننشسته است.

وی با تأکید بر اینکه باید برای مقابله با این حجم از توطئه تمام تلاش خود را به کار ببندیم و امید را در بین آحاد جامعه تزریق کنیم، افزود: دشمن به دنبال آن است که دولت و مسئولان را ناکارآمد جلوه دهد بنابراین ما نیز باید نقاط قوت و ضعف را به درستی بیان کنیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه پس از انقلاب اقدامات مهمی صورت گرفته ولی دشمن به دنبال پمپاژ اخبار کذب و ایجاد یأس در جامعه است، گفت: صدا و سیما می‌تواند خدمات دولت را بیان کند هر چند که باید کاستی‌ها در کنار اقدامات گفته شود و  باید این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه گاهای در بیان واقعیت کوتاهی می‌کنیم اما در نشان دادن کوتاهی‌ها ید طولایی داریم، افزود: هر چیزی اندازه‌ای دارد؛ ما باید امید را به جامعه تزریق کنیم تا با رفع مشکلات شاهد بالندگی کشور باشیم.

شاهرخی با بیان اینکه در صدا و سیمای مرکز همدان اقدامات خوبی صورت گرفته اما در بازدیدی که طی مدت اخیر از این سازمان داشتم امکانات آن مربوط به دهه 70 و اوایل 80 است، خاطرنشان کرد: این سازمان نیاز به حمایت و توجه دارد و به لحاظ کمی و کیفی باید بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرد و بر اساس سیاست اصولی همه افراد را زیر پوشش قرار دهد.

انتهای پیام/89047/ 40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول