اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

راه شهدا ضامن استقلال و عزت کشور/ تکریم فرزندان شهدا وظیفه هر ایرانی مسلمان است

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا ضامن استقلال و عزت کشور است و تکریم فرزندان شهدا وظیفه هر ایرانی مسلمان است.

راه شهدا ضامن استقلال و عزت کشور/ تکریم فرزندان شهدا وظیفه هر ایرانی مسلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، صبح امروز دانش هاشمی‌پور در دیدار و تجلیل از فرزندان شهدا، معصومه مریدی فرزند شهید مریدی شاغل در دبستان پالایشگاه و سمیرا ایروش فرزند شهید ایروش شاغل در هنرستان نمونه فنی خلیج‌فارس، افزود: در آستانه دهه چهارم انقلاب، ایران عزیز سربلند و عزتمند در عرصه‌های مختلف به عنوان کشوری توسعه یافته در جهان صاحب‌نام است که بدون تردید این جایگاه مرهون خون شهداست که با نثار خون خود استقلال کشور و رشد و توسعه کشور را تضمین کردند.

وی ادامه داد: وظیفه هر ایرانی است که پاسدار خون شهدا باشد چرا که آرامش و امنیت و استقلال کشور ضامن این مهم است و به برکت خون این عزیزان، ایران اسلامی در منطقه دارای امنیت و آرامش مثال‌زدنی است.

به گفته هاشمی‌پور، آموزش‌وپرورش هرمزگان فرزندان شهدا را سرمایه معنوی خود می‌داند و تکریم این عزیزان سرلوحه همه امور است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: ایام دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهدا بر پیروی از آرمان‌های انقلاب تاکید کنیم و به جهانیان اعلام نماییم که ملت رشید و غیور ایران اسلامی همچنان به ارزش‌های انقلاب تحت رهبری مقام معظم رهبری وفادار هستند و با جان و دل از حریم ولایت و رهبری دفاع می‌کنند.

هاشمی‌پور در ادامه با برشمردن بخشی از دستاوردهای آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: دولت برآمده از رای مردم با نگاه عالمانه و درایت و تدبیر، مسیر توسعه آموزش‌وپرورش را به خوبی فراهم کرده است و نویدبخش فردایی روشن برای آینده کشور است.

وی اضافه کرد: با وجود برخی تنگناها، رشد شاخص‌های نظام تعلیم و تربیت در استان هرمزگان با هدف‌گذاری مبتنی بر برنامه و بر پایه سند تحول بنیادین چشمگیر است و دستاوردهای درخشانی را برای استان به همراه داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان گفت: علاوه بر دیدار با فرزندان شهدا، در این ایام‌الله با خانواده شهدا نیز دیدار داشتیم و اعتقاد داریم تکریم این عزیزان باید یک وظیفه مستمر باشد چرا که این سرمایه‌های ارزشمند حق بزرگی بر گردن ملت دارند.

انتهای پیام/88032/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول