اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خراسان رضوی

نماینده مردم کاشمر:

لایحه کمک به درآمد پایدار شهرداری‌ها در دستور کار مجلس است

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از این‌که نشریات محلی در حوزه انتخابیه تاکنون راهکاری برای توسعه ارائه نکردند گفت: لایحه کمک به درآمد پایدار شهرداری‌ها در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی قرارگرفته است.

 لایحه کمک به درآمد پایدار شهرداری‌ها در دستور کار مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، بهروز بنیادی ظهر امروز در بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های در دست احداث شهرداری کاشمر اظهار داشت:  یکی از موضوعاتی که در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی قرارگرفته است لایحه کمک به درآمد پایدار به شهرداری‌هاست.

وی بابیان این‌که یکی از مهم‌ترین معضلاتی که شهرداری‌ها با آن مواجه هستند بحث درآمد است ابراز داشت: خوشبختانه شهرداری کاشمر با متنانت، رفتار و آدابی که کارکنان این مجموعه‌دارند به‌خوبی توانستند به این مرحله برسند که به‌راحتی بسیاری از منابع را جذب کنند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که رفتار مناسب و با سعه‌صدر کارکنان شهرداری باعث داشتن شهری زنده و پویاتر می‌شود افزود: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال ایجاد مدیریت جامع شهری هستند و در این راستا نیز تاکنون در کمیسیون‌های مختلف این موضوع موردبحث و بررسی قرارگرفته است.

وی با اشاره به این‌که ایجاد مدیریت جامع شهری در شهرها منجر به از بین رفتن بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها و فراهم شدن زمینه برای رشد و توسعه شهر می‌شود خاطرنشان کرد: در حال حاضر با مردم هیچ مشکلی نداریم و بیشتر درگیری بین مدیران است بنابراین تقاضا داریم که تمامی مدیران شهرستان در کنار مجموعه شهرداری برای رشد و توسعه شهر کمک و تلاش کنند.

بنیادی بابیان این‌که از تمام مشکلات و گرفتاری‌هایی که شهرداری با آن روبرو است به‌صورت ریز آگاهی دارم و شایسته نیست که نیروی انتظامی در پیشرفت امور انسداد ایجاد کند و یا فلان اداره خدماتی اجازه نمی‌دهد یک طرح اجرا شود بیان این داشت: این موارد تنها مربوط به این دستگاه‌ها نیست بلکه هر اداره و سازمانی در چارچوب وظایف و اختیارات باید یکسری قوانین را اجرا کند به همین جهت معتقدم که اگر وحدت کلمه‌ای که در شهر کاشمر خوشبختانه وجود دارد می‌توانیم گام‌های بهتر از این برداریم.

وی با اشاره به این‌که باید برای رشد و توسعه شهرستان شاخص‌هایی تعریف و برای رسیدن و تحقق آن تلاش کنیم گفت: از مسئولان ادارات و نهادهای اجرایی در شهرستان انتظار داریم که برنامه‌ها و خواسته‌هایی را که برای توسعه و ارتقای بخش‌های مختلف شهرستان دارند را به‌صورت مکتوب ارائه تا در راستای عملی ساختن آن‌ها پی گیری‌ها را انجام دهم.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت متعدد نشریات محلی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه اظهار داشت: همواره مطالب تمام این نشریات را مطالعه می‌کنم اما متأسفانه هیچ‌یک از این رسانه‌های محلی راهکاری ارائه نمی‌دهند و تنها به انتشار موارد منفی می‌پردازند.

وی بابیان این‌که مدتی است یکی از نشریات محلی با درج ستونی علیه شهرداری مطلب می‌نویسد، یادآور شد: دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم باید از این مطبوعه بخواهد که اگر سند و مدرکی دارد می‌تواند به آن ورود پیدا کند در غیر این صورت چرا فضای جامعه را منفی و سیاه نمایی علیه دستگاه اجرایی ایجاد کنید؟

بنیادی با تأکید بر این‌که نباید خودمان را گول بزنیم افزود: اگر امروز برای شهر خودمان کاری انجام ندادیم هیچ‌کس به ما کمکی نخواهد کرد و اگر در درون خودمان دچار آشفتگی شدیم هیچ‌کس کمک نمی‌کند و ضربه سنگینی به شهر وارد می‌شود.

وی با اشاره به این‌که بامطالعه نشریات محلی همواره افسوس می‌خورم که چرا دوستان راهکاری ارائه نمی‌دهد و عمدتاً در مباحث انتقادی فعال هستند ابراز داشت: انتقاد باید منصفانه و با ارائه راهکار انجام شود این‌که تنها همواره منفی‌بافی کنیم در حقیقت انرژی منفی به جامعه تزریق می‌شود که هیچ نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

نماینده مردم کاشمر با اشاره به انتشار خبری مربوط به گم‌شدن دکل‌های استادیوم کاشمر ادامه داد: فردی که این مطلب را نشر داده است چه نتیجه‌ای برای شهر حاصل‌شده است؟ جز این است که  در مجلس شورای اسلامی یکی از نمایندگان از من سؤال کند که دکل‌های شهر را کی دزدیده است؟

بنیادی بابیان این‌که موضوع دکل‌های استادیوم نه ربطی به ما دارد و نه ربطی به مدیر فعلی این مجموعه تأکید کرد: از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی درخواست داریم که بدون داشتن مدارک مستند از طرح موضوع و انتقاد خودداری کنند و با آبروی افراد بازی نکنند.

انتهای پیام/70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول