اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هرمزگان

به نمایندگی از پروژه‌های شهری

بوستان ساحلی سورو در بندرعباس افتتاح شد

شهردار بندرعباس از افتتاح بوستان ساحلی سورو به نمایندگی از 127 پروژه شهری در بندرعباس در نوار ساحلی این شهر خبر داد.

بوستان ساحلی سورو در بندرعباس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده عصرامروز در آیین افتتاح پارک ساحلی سورو، اظهار کرد: این پارک ساحلی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و چهارصد میلیون تومان با هدف جذب گردشگر در نوار ساحلی بندرعباس احداث شده است.

به گفته وی، مساحت پارک ساحلی سورو 30 هزار مترمربع و فضای سبز آن 12 هزار مترمربع می‌باشد.

شهردار بندرعباس با اشاره به امکانات تفریحی موجود در این پارک اظهار داشت: مسیر دوچرخه سواری و پیاده‌روی7 هزار مترمربع در این فضا تعبیه شده است.

امینی‌زاده افزود: پارک ساحلی سورو دارای امکاناتی نظیر فضای بازی کودکان، میز و نیمکت سنگی می‌باشد و  درختانی نظیر نارگیل، نخل زینتی، خرما، سیکاس، ختمی دریایی، گارم زنگی، پلومریا، مشعل جنگل این پارک ساحلی را از دیگر پارک‌های سطح شهر متمایز کرده است.

شهردار بندرعباس از حضور گرم و پرشور مردم محله سورو قدردانی کرده و بیان داشت: مردم این خطه لیاقت خدمات بیشتری را دارند.

فرماندار بندرعباس نیز در این آیین اظهار کرد: این پروژه تقدیم مردم محله سورو می‌شود و مسوولان شهری بایستی ایجاد دهکده گردشگری را در کنار این پارک در اولویت کاری خود قرار دهند.

پویافر افزود: مسوولان، شأنی جز خدمت‌رسانی برای خود قایل نیستند و در تلاش هستند تا محیطی مناسب را برای شهروندان ایجاد کنند.

به گفته وی، همیشه نیازها و درخواست‌ها بیشتر از امکانات موجود می‌باشد و محدودیت‌ها و کمبودها، برآورده شدن همه نیازها را مقدور می‌سازد.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز گفت: امیدواریم هر خدمتی که از سوی شهرداری برای مردم انجام می‌شود مقبول آنها باشد.

اسلام باوقار اظهار کرد: هر پارکی ساخته می‌شود از پول مردم و عوارض پرداختی آنها صورت می‌گیرد پس شهروندان بایستی در نگهداری از این مکان‌ها کوشا باشند.


انتهای پیام/م/88032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول