اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

تیم والیبال بندر نوشهر در پله سوم مسابقات والیبال جام دریانوردان ایستاد

مسابقات والیبال جام دریانوردان در مشهد به پایان رسید و بندر نوشهر در جایگاه سوم این رقابت‌ها ایستاد.

تیم والیبال بندر نوشهر در پله سوم مسابقات والیبال جام دریانوردان ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی با نام «جام دریانوردان» از 15 بهمن‌ماه به میزبانی سازمان مرکزی با قضاوت کمیته داوران استان خراسان رضوی در سالن 22 بهمن دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شد و پنجشنبه‌شب به کار خود پایان داد.

به گفته دبیر اجرایی این مسابقات، در رقابت والیبالیست‌های سازمان بنادر و دریانوردی، 10 تیم از بنادر کشور و تهران (حوزه ستاد مرکزی) شرکت داشتند که پس از 24 بازی، در پایان تیم والیبال بندر بوشهر به مقام نخست رسید و بندر انزلی نایب قهرمان شد، ضمن اینکه محمدرضا گرشاسبی فنی‌ترین بازیکن نیز از تیم بندر بوشهر بوده است.

یحیی یحیایی اظهار کرد: تیم والیبال بندر نوشهر به مقام سوم دست یافت و دیگر تیم از بنادر شمالی کشور یعنی بندر امیرآباد نیز جام اخلاق را بالای سر برد.

به گزارش فارس، از روز شنبه 21 بهمن ماه نیز تیم های تنیس روی میز و شطرنج کارکنان بنادر و دریانوردی کشور وارد مشهد مقدس می شوند  و مسابقات تا عصر روز سه شنبه 24 بهمن ماه ادامه دارد، در هر رشته به صورت جداگانه 5 نفر(هر بندر 10 نفر) در دو رشته ورزشی یادشده شرکت دارند و ظرفیت مسابقات جمعآ 120 ورزشکار است.

انتهای پیام/86001/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول