اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با فارس:

از توضیحات تاج قانع نشدیم/دیگر برای مدیران سرخابی جلسه نمی‌گذاریم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با توجه به اینکه ما از توضیحات تاج به هیچ عنوان قانع نشدیم دیگر جلسه‌ای برای شنیدن سخنان مسئولان ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار نخواهیم کرد.

از توضیحات تاج قانع نشدیم/دیگر برای مدیران سرخابی جلسه نمی‌گذاریم

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کمیسیون متبوعش اظهار داشت:در آخرین جلسه‌ای که با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال،‌ برگزار شد به استماع سخنان مسئولان مربوطه در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پرداختیم.

وی افزود: با توجه به اینکه توضیحات آقای تاج برای نمایندگان قانع‌کننده نبود مقرر شد پرونده به همان روال قبلی خود به جریان افتاده و به صحن علنی مجلس ارائه شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین تصریح کرد: یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی سئوالی از آقای تاج داشت در ارتباط با تحقیق و تفحصی که تعدادی از نمایندگان در این رابطه برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درخواست داده بودند؛ که ضمن آن توضیحاتی ارائه شد که برای ما قانع کننده نبود و این طرح برای طی کردن مسیر خود به هیأت رئیسه ارسال شد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: کمیسیون فرهنگی هم پس از استماع نظر آقای تاج و قانع نشدن نمایندگان این تحقیق و تفحص را وارد دانست و در صحن علنی به رأی گذاشته می‌شود و سپس در زمان مقرر و پس از آراء نمایندگان، برای اجرا ارسال خواهد شد.

پژمان‌فر درباره بدهی‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: برخی صحبت‌ها و ادعاها در خصوص بدهی این دو باشگاه و همچنین مبلغ کلانی که باشگاه استقلال نسبت به پرسپولیس بدهی دارد شنیده می‌شود، که باید مورد بررسی دقیق و ریز قرار گیرد. البته در این رابطه میزان و مبالغ بدهی‌های دو باشگاه متفاوت بوده است که پس از تحقیق و تفحص قطعاً به نتیجه قطعی خواهیم رسید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین درباره ضد و نقیض‌هایی در خصوص اینکه اشخاص حقیقی و حقوقی که از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس طلبکار هستند هنوز مدعی‌اند هیچ مبلغی از بدهی‌ آن‌ها پرداخت نشده است، گفت: ما هم این سخنان را شنیده‌ایم و این هم از جمله مسائلی است که طی تحقیق و تفحص قطعاً بررسی کرده و تمامی نتایج را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد که البته مسائل متعدد دیگری از ناحیه بخش خصوصی و همچنین کسانی که برای این دو تیم اسپانسر بودند نیز وجود دارد. تماماً ابهاماتی در این رابطه وجود داشته که باید در فرصت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: ابهامات فراوانی در ارتباط با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مسائل مالی آنها وجود دارد که این موضوع تا از طریق دستگاه‌های ذیربط به ما اعلام نشود فرضیه محسوب می‌شود؛ اما تلاش ما بر این است منصفانه این مسائل را بررسی کنیم و اگر اشکالاتی در این بین وجود دارد آنها را به صورت جدی بررسی کنیم.

وی در ادامه مطرح کرد: گاهی برخی مسائل به صورت بولتن‌های روزنامه‌ای مطرح می‌شود که ممکن است با مستندات همراه نشود اما ما تماماً آنها را به صورت کارشناسی بررسی و به صورت گزارش به صحن علنی مجلس تقدیم می‌کنیم.

پژمان‌فر در خاتمه گفت: با توجه به اینکه ما از توضیحات آقای تاج به هیچ عنوان قانع نشدیم دیگر جلسه‌ای برای شنیدن سخنان مسئولان 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول