اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان شرقی

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:

دولت به‌جای حذف یارانه محرومان به فکر کاهش حقوق‌های نجومی هیأت مدیره بانک‌‌ها و وزارت نفت باشد

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: مسوولان به‌جای اینکه درصدد حذف یارانه محرومان باشند، به فکر کاهش حقوق‌های نجومی هیأت مدیره بانک‌ها و مدیران شرکت‌های تابعه وزارت نفت باشد.

دولت به‌جای حذف یارانه محرومان به فکر کاهش حقوق‌های نجومی هیأت مدیره بانک‌‌ها و وزارت نفت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ضیاء الله اعزازی عصر امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های نیروی انتظامی بناب اظهار داشت: تعدادی از مسوولان صرفاً تلاش می‌کنند تا 45 هزار تومان یارانه محرومان جامعه را قطع کنند و این افراد هیچ وقت به این فکر نکرده‌اند که امتیازات مدیران و مسوولان را کم کنند.

وی افزود: هیچ‌کس به دنبال این نیست که بگوید در هیأت مدیره بانک‌ها، شرکت سایپا و شرکت‌های تابعه وزارت نفت چه خبر است و چقدر حقوق می‌گیرند.

اعزازی تصریح کرد: آنها صرفاً دنبال این هستند که مبلغ ناچیز محرومان را قطع کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر همچنین یاد و خاطره شهدای انقلاب این شهرستان گفت: در این جمع هیچ‌کس شهید خدیور، شهید علوی و شهید عابدفام را نمی‌شناسد، در حالی که این‌ها شهید شدند تا انقلاب اسلامی به ثمر نشیند.

اعزازی با بیان اینکه همه ما در قبال خون شهدا پاسخگو هستیم، تأکید کرد: ما مسوولان نباید طوری رفتار کنیم که در روز قیامت شرمنده این شهدا باشیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی تصریح کرد: نیروهای انتظامی با کم‌ترین امکانات بزرگ‌ترین کارها را انجام می‌دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرزبانان کشور با کم‌ترین امکانات شبانه‌روز از مرزهای کشور حفاظت می‌کنند، یادآور شد: بیایید بررسی کنیم که یک سردار در این کشور چقدر حقوق می‌گیرد و در مقابل برای هیأت مدیره فلان شرکت چقدر حقوق پرداخت می‌شود.

اعزازی با انتقاد از میزان دریافتی حقوق از سوی برخی مسوولان در کشور اذعان کرد: اگر نتوانیم این وضعیت و شرایط را سر و سامان دهیم، در آینده نظام با مشکل جدی روبه‌رو خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آنقدر با این افراد برخورد نشده، ضمن اینکه برای آنها حق ایجاد شده است و من نماینده از عدم رسیدگی مسوولان به این مشکلات به ستوه آمده‌ام و سعی دارم از این پس مسائل را با خود مردم در میان بگذارم.

انتهای پیام/60004/ 30/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول