اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

پرونده مسکن مهر تا شهریور 97 بسته می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سهمیه باقیمانده واحدهای مسکن مهر تا پایان شهریورماه سال 97 کامل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

پرونده مسکن مهر تا شهریور 97 بسته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حمیدرضا عظیمیان امشب در حاشیه بازدید از کارخانه نوین شهرضا با اشاره به اهمیت تملک این کارخانه اظهار کرد: کارخانه نوین یک کارخانه تاریخی با قدمت بیش از 100 سال است و باید در جلسه‌ای تخصصی برای تملک این کارخانه تصمیم‌گیری شود.

وی با اشاره به مسکن اجتماعی افزود: از جمله وظایف ما در سازمان ملی زمین‌ و مسکن، تأمین زمین برای اجرای طرح مسکن‌ اجتماعی است که در این زمینه بیشترین توافق و تفاهم را برای اجرای طرح مسکن اجتماعی با بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی داشته‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: امسال درصدد هستیم زمین 100 هزار واحد مسکونی را تأمین کنیم که این 100 هزار واحد شامل مسکن ‌اجتماعی، مسکن‌مهر، مسکن‌ اجاره‌ای و اجاره به شرط تملیک است.

وی با بیان این‌که 25 درصد از کل 100 هزار واحد مربوط به طرح مسکن اجتماعی است، بیان کرد: اجرای مسکن ‌اجتماعی توسط خیران مسکن‌ساز، یا کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و یا هر دستگاهی که حاضر باشد این کار را انجام دهد، انجام می‌شود.

عظیمیان با اشاره به تخصیص زمین به قمیت تمام شده به تعاونی‌ها و سرمایه‌گذارانی که مایل به مشارکت در اجرای طرح اجتماعی هستند، اظهار کرد: اجرای مسکن اجتماعی بر عهده بخش غیردولتی است و برای اجرای این پروژه زمین در اختیار بنیاد مسکن، انجمن خیران مسکن‌ساز و هر نهاد متقاضی دیگر قرار می‌دهیم.

وی با تأکید بر این‌که طرح مسکن ‌اجتماعی در خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد گامی موثر است، ابراز داشت: سازمان آمادگی کامل دارد و بر اساس ابلاغیه‌ای که به تمامی استان‌ها داشته‌ایم سهم هر استان را در تخصیص زمین و این‌که در کدام منطقه باشد تعیین می‌کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که پرونده مسکن مهر تا نیمه سال آینده بسته می‌شود، خاطرنشان کرد: سهمیه باقیمانده واحدهای مسکن مهر تا پایان شهریورماه سال 97 کامل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش فارس، در این جلسه مقرر شد مهمترین مشکلات دستگاه‌های شهرستان شهرضا در خصوص واگذاری اراضی دولتی در جلسه‌ای تخصصی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیران شهرضا برگزار شود.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول