اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اردبیل

امام جمعه هشجین:

کانون‌های مساجد در برگزاری فعالیت‌های علمی و پژوهشی پیشگام باشند

امام جمعه شهر هشجین گفت: کیفی‌سازی فعالیت‌های مناسب مذهبی، علمی، پژوهشی و هنری در کانون‌های مساجد و مدارس در اولویت قرار گیرد.

کانون‌های مساجد در برگزاری فعالیت‌های علمی و پژوهشی پیشگام باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام «آیت‌الله نعمتی» عصر پنجشنبه در ویژه برنامه ایام دهه فجر در شهر هشجین اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب با ورود پر برکت خود به میهن اسلامی، مردم را از ظلمت و تاریکی به نور و روشنایی هدایت کردند و به معنای واقعی کلمه انقلابی که انفجار نور بود را تحقق بخشیدند.

وی افزود: امروزه پیشرفت‌های موجود در بخش‌های علمی، صنعتی، تجاری و سایر حوزه‌ها را مدیون برکت خون شهدای والامقام انقلاب می‌دانیم و در تمامی شرایط قدردان زحمات و رشادت‌های سربازان شجاع و غیور انقلاب اسلامی خواهیم بود.

امام جمعه شهر هشجین ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم باشکوه، خواستار تداوم برگزاری مراسمات مذهبی، علمی، پژوهشی و هنری در کانون‌های مساجد و مدارس شهرستان خلخال و بخش خورش رستم شد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش خورش رستم نیز در این برنامه اظهار کرد: آشنایی دانش‌آموزان با برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف باعث خواهد شد که نسل جوان در حفظ و صیانت از این آثار و برکات کوشا باشند.

سجاد رستگار یکی از وظایف کمیته دانش آموزی و فرهنگیان را بسترسازی برای اجرای برنامه‌های متنوع، نوآورانه و شاد و جذاب با محوریت دانش آموزان در ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

وی ضمن دعوت از دانش آموزان و مردم فهیم بخش خورش رستم خواستار شرکت مقتدرانه در این جشن ملی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان مراسم از نفرات برتر نیمسال اول تحصیلی مدارس دخترانه شهر هشجین تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/3356/411

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول