اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملکان در مجلس:

مردمی بودن یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است/ ملکان به آزاد راه تبریز- زنجان وصل می‌شود

نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی همیشه در صحنه بودن مردم است و به همین خاطر با وجود توطئه‌ها، ماندگار شده، یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی مردمی بودن این انقلاب است.

مردمی بودن یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است/ ملکان به آزاد راه تبریز- زنجان وصل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، سلمان خدادادی ظهر امروز در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم ملکان اظهار داشت: امنیت امروز کشور با وجود ناامنی در منطقه به برکت خون شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: مردم در جریان اغتشاشات اخیر به خاطر اینکه همچنان انقلاب خود را دوست دارند، به صحنه آمده و توطئه دشمنان را خنثی کردند.

خدادادی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی همیشه در صحنه بودن مردم است و به همین خاطر با وجود توطئه‌ها، ماندگار شده و یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی مردمی بودن این انقلاب است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی معادلات جهانی و به هم پیوستگی قدرت‌ها را به هم زده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی در 40 سال به سبب حمایت مردم در مقابل شرق و غرب ایستاده و به پیشرفت‌های علمی و فناوری دنیا با وجود تحریم‌ها به دست آورده است.

نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: شکست داعش و اربابان آنها در منطقه به سبب جمهوری اسلامی بود و آمریکا و اربابان داعش از این ناراحت هستند.

خدادادی گفت: در برجام ایران اروپا را از آمریکا جدا کرد و آمریکایی که ادعای کدخدایی دنیا را دارد، اکنون در دنیا تنها مانده است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم ملکان گفت: آفرین بر مردم ملکان که در همه صحنه‌ها طی 40 سال گذشته حضور یافته‌اند و امروز گسترده‌تر از سال‌های قبل حاضر شدند.

خدادادی در ادامه به خدمات نظام در شهرستان ملکان پرداخت و اظهار داشت: در یک سال گذشته آزاد راه ملکان به مراغه با 300 میلیون تومان اعتبار به پیمانکار سپرده شده و ملکان را به آزاد راه تبریز- زنجان وصل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برخی پروژه‌های نیمه تمام افتتاح خواهند شد از جمله راه لیلان به ملکان و احداث 20 مدرسه، گفت: منطقه ویژه اقتصادی ملکان در ملکان ایجاد می‌شود و مراحل نهایی این منطقه ویژه اقتصادی به‌زودی در مجلس طرح خواهد شد و باعث سرمایه‌گذاری و اشتغال جوانان بیکار منطقه خواهد شد.

خدادادی از راه‌اندازی سیلوی ملکان بعد از سال‌ها خبر داد و افزود: در قالب صندوق توسعه تسهیلات 6 درصدی پرداخت می‌شود، مردم با استفاده از این فرصت در جهت سرمایه‌گذاری و ایجاد صنایع تبدیلی اقدام کنند.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول