اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

همزمان با 22 بهمن صورت گرفت

ابتکار تحسین‌برانگیز شهرداری قم و کتابستان رضوی؛ عرضه عیدانه کتاب به راهپیمایان

مدیر کتابستان رضوی از ارائه «عیدانه کتاب» به راهپیمایان 22 بهمن خبرداد و گفت: از صبح امروز تا ساعت 14 حدود 5 هزار جلد کتاب با تخفیف 50درصد به مخاطبان در فروشگاه آستان قدس رضوی ارائه شد.

ابتکار تحسین‌برانگیز شهرداری قم و کتابستان رضوی؛ عرضه عیدانه کتاب به راهپیمایان

مهدی جوکار مدیر کتابستان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پیرامون اقدامات صورت گرفته در روز 22 بهمن امسال اظهار داشت: طی رایزنی‌هایی که مجموعه کتابستان رضوی با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم انجام داد برنامه‌ریزی خوبی برای پذیرایی از راهپیمایان 22 بهمن صورت گرفت.

 

وی افزود: قرار شد برای حاضران در راهپیمایی 22 بهمن «عیدانه کتاب» در نظر بگیریم. طی مشارکتی که کتابستان رضوی با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم صورت داد کتاب‌ها با 50 درصد تخفیف در فروشگاه کتابستان ارائه شد.

 

مدیر کتابستان رضوی با بیان اینکه از صبح امروز ساعت 8 تا ساعت 14 حدود 5 هزار جلد فروخته شد، گفت: تخفیف ارائه شده از سوی فروشگاه کتابستان تا ساعت 22 ادامه خواهد داشت این یک اقدام خوبی در راستای تفاهم با شهرداری قم بود که در این مسیر باید از آقای مجید رفیعی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم تشکر کرد چراکه دلسوزانه پای کر آمد و به جای انتشار بنر و سایر هزینه‌کردهای بیهوده ترجیح داده شد کار فرهنگی مناسب انجام شود|، از این‌رو مدیریت سازمان نقش جدی در این کار فرهنگی داشت و به شدت مخاطبین و مراجعین از این عیدانه استقبال کردند.

 

وی در پایان گفت: عیدانه کتاب برای راهپیمایان در فروشگاه آستان قدس رضوی ارائه می‌‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول