اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اصفهان

شهردار شاهین‌شهر خبر داد

اضافه شدن 5 دستگاه اتوبوس به ناوگان درون‌شهری شاهین‌شهر

شهردار شاهین‌شهر گفت: به مناسب آغاز سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پنج دستگاه اتوبوس شهری به ناوگان درون‌شهری شاهین‌شهر اضافه شد.

اضافه شدن 5 دستگاه اتوبوس به ناوگان درون‌شهری شاهین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، عیسی بهمنی عصر امروز پس از الحاق اتوبوس‌های درون‌شهری اظهار کرد: به مناسب آغاز سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پنج دستگاه اتوبوس به ناوگان درون‌شهری شاهین‌شهر اضافه شد.

وی افزود: این تعداد اتوبوس ساخت کارخانجات ساخت داخل هستند که در مجموع به ارزش 25 میلیارد ریال خریداری‌شده است.

شهردار شاهین‌شهر همچنین به شروع دو طرح عمرانی به مناسبت 22 بهمن در این شهر اشاره کرد و افزود: احداث شبکه فاضلاب به طول 3 هزار و 700 متر و ادامه مرمت و احیای قنات بلوار صیاد شیرازی به طول یک هزار متر امروز آغاز شده است.

بهمنی هزینه این دو طرح عمرانی را در مجموع 19 میلیارد و 100 میلیون ریال اعلام کرد.

وی به گوشه‌ای از چالش‌های بودجه‌ای اشاره کرد که از بودجه 167 میلیارد تومانی امسال مصوب دوره چهارم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر حدود 60 درصد وصول‌شده است.

شهردار شاهین‌شهر ادامه داد: بودجه 140 میلیارد تومانی سال آینده شهرداری نسبت به بودجه امسال 27 میلیارد تومان کاهش‌یافته  است، این کاهش در حالی است که بودجه بخش‌های ورزشی و فرهنگی در سال آینده افزایش‌یافته است.

وی در پایان اظهار داشت: علت کاهش بودجه شهرداری شاهین‌شهر به دلایل توقف تراکم‌سازی در برخی مناطق شهری با اجرای ابلاغ طرح جامع شهری و همچنین کاهش سهم شهرداری از اختصاص مالیات حاصل از ارزش‌افزوده است.

انتهای پیام/63098/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول