اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس:

مردم نگران آسیب‌های اجتماعی و اشتغال هستند/ ملت ایران مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم نگران آسیب‌های اجتماعی و اشتغال هستند، اما با این حال، ملت ایران مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند.

مردم نگران آسیب‌های اجتماعی و اشتغال هستند/ ملت ایران مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان تهران، محمد محمودی‌شاه‌نشین ظهر امروز در مراسم راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر قدس با اشاره به تدبیر رهبری نسبت به راهپیمایی باشکوه و تماشایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: امروز ارواح امام راحل و شهدا شاهد و ناظر این حضور پرشور هستند.

وی با بیان اینکه ببینید مردم چگونه پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، اضافه کرد: در تاریخ دنیا هیچ‌کس به خاطر ندارد که بعد از گذشت قریب به 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم این‌چنین در صحنه باشند؛ دشمنان کور خواندند که به‌واسطه مشکلات معیشتی، مردم را نسبت به انقلاب اسلامی دور کنند.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس در خصوص یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: 22 بهمن ذاتاً وحدت‌زا است و مسؤولان در کنار اقشار مختلف مردم جمع شده‌اند و از انقلاب دفاع می‌کنند و نشان دادند پشت سر مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

محمودی‌شاه‌نشین افزود: مردم نگران آسیب‌های اجتماعی و اشتغال هستند و همه ما مسؤولیم در مقابل مشکلات و مسائل مردم بایستیم و در جهت رفع آن‌ها تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه آرمان‌های انقلاب و شهدا، حضور مردم در صحنه را یادآور می‌کند بیان کرد: مردم ما از همان روز اول شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی سر دادند و هرگز از آرمان‌هایشان نخواهند گذشت.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با اشاره به بهار و شکوفایی اقتصاد کشور گفت: امروز آنچه ما با آن مواجه هستیم تلاش بیش از گذشته است، تلاشی که در آن با هم عهد می‌بندیم تا در مصرف اقلام و تولیدات داخلی بکوشیم و از منابع ملی حفاظت کنیم.

محمودی‌شاه‌نشین خاطرنشان کرد: ما باید نشان دهیم که با همه نگرانی‌ها و مشکلاتی در کشور داریم، پایبند اهداف جمهوری اسلامی و منویات و فرامین رهبری هستیم.

انتهای پیام/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول