اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس خبر داد

اخذ مجوز جدید فعالیت ۶ هزار سربازمعلم/ پرداخت تمام مطالبات سربازمعلمان در اسفندماه

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مجوز حضور ۶ هزار سرباز معلم را در این وزارتخانه گرفته‌ایم، گفت: مطالبات کل سال سربازمعلمان در اسفندماه تسویه می‌شود.

اخذ مجوز جدید فعالیت ۶ هزار سربازمعلم/ پرداخت تمام مطالبات سربازمعلمان در اسفندماه

علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با بیان اینکه 6 هزار سرباز معلم در آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: مجوز حضور 6 هزار سرباز معلم دیگر را نیز در آموزش و پرورش گرفته‌ایم. 

الهیار ترکمن در خصوص حق بیمه سربازمعلمان گفت: از زمانی که ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که باید علاوه بر حقوق، حق بیمه نیروهای امریه سربازی توسط دستگاه‌های اجرایی پرداخت شود، این موضوع در محاسبات آموزش و پرورش آمده است و بر این اساس سربازمعلمان می‌توانند به سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح مراجعه کرده و دفترچه بیمه‌شان را دریافت کنند. 

وی در خصوص تأخیر در پرداخت حقوق سربازمعلمان بیان داشت: تأخیر در پرداخت حقوق سربازمعلمان به دلیل عدم تخصیص نیست، بلکه خزانه به دلیل محدودیت‌ها، اعتبار سایر را پرداخت نکرده است. 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اظهار امیدواری کرد تا با حل مشکل محدودیت مالی خزانه، در اسفندماه مطالبات کل سال سربازمعلمان تسویه شود. 

وی تصریح کرد: تاکنون مطالبات پنج ماه اول سال سربازمعلمان پرداخت شده است، به عبارت دیگر تا پایان مردادماه حقوق آنها را پرداخت کرده‌ایم و مابقی آن با حل مشکل محدودیت اعتبار خزانه، تا پایان سال پرداخت خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول