اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌غربی:

بارش برف و باران از امروز در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: ورود سامانه بارشی از امروز به آذربایجان‌غربی شرایط را برای بارش متناوب باران و برف تا روز چهارشنبه در اغلب نقاط استان فراهم می‌کند.

بارش برف و باران از امروز در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود

صادق ضیائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به نقشه‌های پیش یابی، اظهار کرد: این نقشه‌ها نشان دهنده ورود سامانه بارشی از امروز به آذربایجان‌غربی است که شرایط را برای بارش متناوب باران و برف تا روز چهارشنبه در اغلب نقاط استان فراهم می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت جوی روز دوشنبه، عنوان کرد: دوشنبه هوای نیمه ابری به تدریج ابری همراه با بارش برف و باران و وزش باد در آذربایجان‌غربی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌غربی در ارتباط با دمای هوای ارومیه در طول روز تصریح کرد: امروز دمای هوای ارومیه در گرم‌ترین ساعات ۹ درجه بوده و وزش باد از سمت جنوب‌غربی و با سرعت ۶ تا ۱۴ متر بر ثانیه است.

وی در ارتباط با دمای هوای ارومیه در ساعات پایانی روز، خاطرنشان کرد: در شب دمای هوای ارومیه در سردترین ساعات دو درجه بوده و وزش باد از سمت جنوب‌غربی و با سرعت پنج  تا ۱۰ متر بر ثانیه است.

ضیائیان در ارتباط با وضعیت کیفی هوای ارومیه اضافه کرد: هم‌چنین براساس نقشه‌ها و بررسی آلاینده‌ها کیفیت هوای امروز ارومیه سالم ارزیابی می‌شود.

وی ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر در نظر گرفتن اقداماتی برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی بیان کرد: به خاطر تشدید فعالیت سامانه بارشی در این هفته که با بارش برف و باران همراه است طی این مدت  در جاده‌های کوهستانی آذربایجان‌غربی لغزندگی جاده‌ها و به علت مه‌آلودگی و کولاک برف کاهش دید و اختلال در تردد پیش‌بینی می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: به مسافران استفاده از زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی و ایمنی هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی و مناطق سردسیر توصیه می‌شود.

 انتهای پیام/۱۰۱۹/۲/ ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول