اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

معاون جمعیت هلال احمر خبرداد

ارائه بیش از ۱۶ هزار خدمت رایگان در مناطق محروم

معاون جمعیت هلال احمر از ارائه بیش از ۱۶ هزار خدمت رایگان در دهه فجر در قالب برگزاری مانور تیم‌های بهداشت و درمان خبر داد.

ارائه بیش از ۱۶ هزار خدمت رایگان در مناطق محروم

حسن صفاریه، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، در ارتباط با برگزاری مانورهای تیم‌های بهداشت و درمان به مناسبت ایام بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر اظهار کرد: مانورهای تیم‌های بهداشت و درمان هرسال در دفعات متعدد و همچنین در این ایام با هدف خدمت رسانی به افراد کم برخوردار در مناطق محروم و رفع نیازهای درمانی آنها به صورت رایگان و همچنین تقویت توانایی نیروها برگزار می‌شود.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مانورهای مذکور در ایام دهه فجر امسال در 5 منطقه عملیاتی با ارایه 16 هزار و 256 خدمت درمانی در سطح کشور برگزار شده است، عنوان کرد: در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و گلستان به طور کلی به 4 هزار و 690 نفر خدمات درمانی دریافت کردند که از این تعداد 513 نفر از خدمات ویزیت سرپایی، 278 نفر از خدمات پرستاری، 231 نفر از خدمات مادر و کودک، 123 نفر از خدمات تغذیه، 254 نفر از خدمات بهداشت روان و 3 هزار و 291 نفر نیز از خدمات بهداشت محیط بهره‌مند شدند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مانور در منطقه بوشهر با حضور استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و فارس و ارایه جمعا 2هزار و 324 خدمت به مراجعه کنندگان افزود: در منطقه بوشهر 885 نفر خدمات ویزیت سرپایی، 240 نفر خدمات پرستاری، 162 نفر خدمات مادر و کودک، 115 نفر خدمات تغذیه، 337 نفر خدمات بهداشت روان و 585 نفر نیز خدمات بهداشت محیط دریافت کردند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی با بیان لینکه مانور منطقه یزد با حضور استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان و مرکزی برگزار شد، عنوان کرد: در بین 2 هزار و 324 خدمت ارایه شده توسط تیم اعزامی به این منطقه یک‌هزار و226 مورد ویزیت سرپایی، 374 مورد خدمات پرستاری، 315 مورد خدمات مادر و کودک، 261 مورد خدمات تغذیه، 390مورد خدمات بهداشت روان و 89 مورد خدمات بهداشت محیط ارایه شد.

صفاریه با با بیان اینکه 2هزار 774 مورد خدمت در منطقه آذربایجان غربی با شرکت استان های زنجان، اردبیل و آذربایجان شرقی ارایه شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 1 هزار و 74 نفر ویزیت سرپایی، 1 هزار و 87 نفر خدمات پرستاری، 247 نفر خدمات مادر و کودک، 110 نفر خدمات تغذیه، 163 نفر خدمات بهداشت روان و 93 نفر خدمات بهداشت محیط دریافت کردند.

وی در پایان به ارایه خدمات درمانی به 3 هزار و 813 نفر در منطقه کهکیلویه و بور احمد به پشتیبانی استان‌های لرستان، ایلام و خوزستان اشاره کرد و گفت: در بین خدمات ارایه شده 1 هزار و 540 مورد به ویزیت سرپایی، 509 مورد به خدمات پرستاری، 346 مورد به خدمات مادر و کودک، 263 مورد به خدمات تغذیه، 170 مورد به خدمات بهداشت روان ارائه شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول