اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

معاون امور صنایع وزیر صنعت تشریح کرد

جزییات طرح نوسازی ۲۰۲ هزار دستگاه خودروی سنگین فرسوده/ جایگزینی ۵۰ هزار دستگاه در سال اول

معاون امور صنایع وزیر صنعت گفت: با اجرای طرح نوسازی ۲۰۲ هزار دستگاه خودرو سنگین فرسوده در کشور، طی سال اول ۵۰ هزار دستگاه خودروی جایگزین به متقاضیان ارایه می شود.

 جزییات طرح نوسازی ۲۰۲ هزار دستگاه خودروی سنگین فرسوده/ جایگزینی ۵۰ هزار دستگاه در سال اول

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محسن صالحی نیا در پنجمین همایش بین المللی خودرو اظهار داشت: در راستای نوسازی ۲۰۲ هزار دستگاه خودرو سنگین فرسوده در کشور با دستور رییس جمهور، در سال اول ۵۰ هزار دستگاه خودرو نوسازی می شود و این رقم برای سال دوم اجرای طرح ۷۰ تا ۸۰ هزار دستگاه و برای سال سوم ۸۰ تا ۹۰ هزار دستگاه پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: در این طرح، نوسازی انواع کامیون، اتوبوس درون شهری و بین شهری، مینی بوس، میدل باس و کامیونت مد نظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل کارگروهی متشکل از دستگاه های مرتبط با اجرای این طرح با محوریت سازمان گسترش و نظارت وزارت صنعت، گفت: اجرای طرح نوسازی ناوگان فرسوده طی سال های آینده باعث توسعه صنعت قطعه سازی خواهد شد و در عین حال قصد داریم مشابه این طرح را در سطح محدودتر با دعوت از قطعه سازان بین المللی اجرا کنیم.

صالحی نیا با بیان اینکه طرح نوسازی ناوگان فرسوده طی ۳ تا ۴ سال اجرا خواهد شد، افزود:از خودررسازان، قطعه سازان و شرکتهای مهندسی و طراحی برای مشارکت در این طرح دعوت می کنیم.به گفته وی، این طرح با استفاده از منابع سیستم بانکی و همچنین منابع ارزی اجرا خواهد شد و از ارزانترین روش های تامین منابع ریالی و ارزی استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول