اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

طاهریان در گفت وگو با فارس:

مردم در 22 بهمن به دشمنان فهماندند با تمام مشکلات و ناکارآمدی‌های مسئولان پای آرمان های انقلاب ایستاده‌اند

عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22بهمن به دشمنان فهمانند که با وجود گله‌مندی‌ از مسئولان دولتی و ناکارآمدی سیاست‌های اقتصادی، همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، امام و رهبری ایستاده‌اند.

مردم در 22 بهمن به دشمنان فهماندند با تمام مشکلات و ناکارآمدی‌های مسئولان پای آرمان های انقلاب ایستاده‌اند

زهرا طاهریان عضو شورای مرکزی و دبیر فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: در سی و نهمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر مردم به خیابان‌ها آمده تا مثل هر سال و پرشورتر از سال‌های قبل این جشن را برگزار کنند.

وی ادامه داد: مردم آمدند تا با حضور خود به دشمنان نظام جمهوری اسلامی بفهمانند که با وجود گله‌مندی‌ از مسئولان دولتی و ناکارآمدی سیاست‌های اقتصادی، همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، امام و رهبری ایستاده‌اند و دست هر بیگانه‌ای را که با حرکات نمایشی همانند اغتشاشات و نمایش خیمه شب بازی دختران خیابان انقلاب قصد جولان دادن در کشور ایران را دارند قطع خواهند کرد.

این فعال دانشجویی در ادامه ضمن انتقاد از پخش موسیقی‌های غربی توسط برخی افراد در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: مردم انقلابی از این نمی توانند بگذرند که هر موزیکی با این سرپوش که جشن پیروزی انقلاب اسلامی است و مردم باید شاد باشند از غرفه‌ها پخش شود، موزیک‌هایی که محتوا و مضمون آن هیچ ارتباطی به انقلاب اسلامی و سالروز پیروزی آن ندارد.

وی گفت: از مسئولانی که مدیریت بخش‌های فرهنگی و اجتماعی مناطق که در واقع به شهرداری هر منطقه مربوط می‌شود خواستاریم اگر شناختی از انقلاب اسلامی و فرهنگ و محتوای سرودهای انقلابی که مرتبط با جشن پیروزی انقلاب اسلامی است، ندارند، حداقل گوش شنوایی برای شنیدن انتقاد منتقدان داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول