اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کاربران در سالگرد دهم شهادتش در فضای مجازی مطرح کردند

«کابوس اسرائیل»، «جان مقاومت»! حاج عماد نبودنت طولانی شد

کاربران اینترنتی با انتشار تصاویر و متن‌های مختلف، دهمین سالگرد شهید «عماد مغنیه» را گرامی داشتند؛ مغنیه همان ابرمردی است که لبنان را به محل دفن آرزوهای آمریکا و طرح‌های صهیونیست‌ها تبدیل کرد.

«کابوس اسرائیل»، «جان مقاومت»!  حاج عماد نبودنت طولانی شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کاربران صفحات اجتماعی در فضای مجازی، با انتشار عکس‌ها و مطالب مختلف، دهمین سالگرد شهادت «عماد مغنیه» معروف به «حاج رضوان» فرمانده بارز حزب‌الله را گرامی داشتند؛ یکی از هشتگ‌هایی که در همین باره به راه افتاد «#روح‌المقاومه» (جان مقاومت) بود.

شرکت‌کنندگان در این هشتگ اعلام کردند، خون شهید عماد مغنیه ساکت نخواهد شد و رژیم صهیونیستی را در خواب و بیداری دنبال خواهد کرد.

کاربری به نام «حسن بن شیث»، حاج عماد را فرمانده پیروزی‌ها خوانده و نوشته فقط جسم او رفت اما روح او باقی مانده است.

شخصی هم نوشته است: حاج رضوان حتی زمانی که در زیر خاک هستی، تن دشمنانت را می‌لرزانی.

کاربری به نام «hadi» گفته: دکترین [امام] خمینی قهرمانانی مانند عماد مغنیه را به وجود می‌آورد؛ فقط نام او لرزه بر تن اسرائیل می‌اندازد؛ 10 سال پس از شهادتش، تمام محور مقاومت، عماد مغنیه است.

شخصی به نام «ام هادی»، عکسی از عماد مغنیه روبه‌روی پایگاه‌های حساس اسرائیلی در جنوب فلسطین در فضای مجازی منتشر کرده و نوشته یاران او 10 سال پس از شهادتش هم شما را محاصره کرده‌اند.

کاربری با انتشار این تصویر در جمله‌ای احساسی نوشته: از نماز شب «چفیه‌ای» بباف. 

کاربری هم عماد مغنیه را «کابوس اسرائیل» خوانده است.

حاج عماد در 12 فوریه سال 2008 در حمله تروریستی سرویس های جاسوسی غربی و اسرائیلی در دمشق به شهادت رسید . در این روز، وی به دمشق می‌رسد و وارد آپارتمانی می‌شود که برخی از رهبران فلسطینی و مسئول یکی از بخش‌های جهادی حزب‌الله و تعدادی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران در آن حضور داشتند تا درباره آموزش‌های نظامی و هماهنگی‌های نظامی بحث و تبادل نظر کنند.

پیش از پایان نشست شهید مغنیه نشست را ترک می‌کند و از حاضران می‌خواهد، بحث و گفت‌‌وگوها و هماهنگی‌ها را ادامه دهند. دقایقی بعد صدای انفجار به گوش رسید. تمام کسانی‌که در نشست شرکت داشتند، بر این باور بودند که هدف قرار گرفته‌اند، اما داد و فریاد مردم در حیاط جلوی ساختمان و حضور دستگاه‌ها و نیروهای امنیتی سوری در محل،‌ تعدادی از آنها را از خانه بیرون کشید تا ببینند، چه اتفاقی افتاده است که عماد مغنیه را یافتند که هشت گوی آهنین به بدن وی اصابت کرده است.

یکی از گوی‌های آهنین به چشمش اصابت کرده و از پشت سرش بیرون آمده بود؛ او بلافاصله جان خود را از دست داده بود.

انتهای پیام/ص


عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس


 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول