اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

قزوین

رئیس شورای شهر قزوین:

رصدخانه در بوستان باراجین راه‌اندازی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: طی سال آینده رصدخانه در بوستان ملی باراجین راه‌اندازی می‌شود.

رصدخانه در بوستان باراجین راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌اله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: راه‌اندازی رصدخانه طرح نو و جدید بوده و جذابیت خاصی برای گردشگران دارد و نظیر آن در کرمان انجام شده است.

وی افزود: برای راه‌اندازی رصدخانه در بوستان ملی باراجین مقرر شده مکان‌یابی خوبی در این مکان صورت گیرد که در این خصوص مسؤولان مربوطه همکاری‌های لازم را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: باید رصدخانه در مکانی احداث شود که موقعیت خوبی داشته باشد و بتواند جوابگوی نیازهای اجرای این پروژه باشد.

داودی ادامه داد: سوئیت‌هایی که در بوستان ملی باراجین وجود دارد، در اختیار شهرداری قزوین قرار گیرد تا بتواند درآمدهای لازم از آن‌ها را کسب کند.

مدیر منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین هم در این جلسه تصریح کرد: در راه‌اندازی رصدخانه یا خانه نجوم در بوستان ملی باراجین چند زمین تعیین شده است که این طرح با بررسی‌های لازم توسط مسؤولان مربوطه در بهترین زمین اجرایی می‌شود.

داود میراشه با اشاره به پروژه بام قزوین مطرح کرد: اجرای این پروژه در دستور کار مسؤولان شهری است تا امکانات خوبی برای شهروندان قزوینی مهیا شود.

وی اضافه کرد: طراحی‌ پروژه بام قزوین آماده شده است و در آینده طبق برنامه‌ریزی زیبا و در شأن مردم احداث می‌شود.

در ادامه جلسه، کد بازپیرایی بوستان ملی باراجین با 700 میلیون تومان در بودجه 97 شهرداری قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین تشریح کرد: این پروژه از سال 78 آغاز شده و تاکنون ادامه داشته است.

میراشه به تعداد سرویس بهداشتی در بوستان ملی باراجین اشاره کرد و گفت: تعداد این سرویس‌ها کم نیست اما در زمستان‌ها به دلیل کاهش استفاده شهروندان قزوینی و هزینه‌ها بسته می‌شود.

در این جلسه کد بازپیرایی بوستان ملی باراجین با مبلغ 700 میلیون تومان ضمن تاکید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان قزوینی تصویب شد.

گفتنی است در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر قزوین از جمله احد چگینی، مهدی عبدالرزاقی، سعید دقیقی، سیده‌منیره‌ قوامی، فرج‌اله فصیحی‌رامندی، محسن حق‌شناس و مهدیه‌سادات قافله‌باشی هم حضور داشتند.

انتهای پیام/77009/ 30/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول